Poliser Lär er Köra Bil...

xplojt

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ska skaffa mig en 125 när som helst!
ja, det stod i aftonbladet idag!!

Bifogat

• poliskrock 1.jpg
    poliskrock 1.jpg
    26.6 KB · Visningar: 2,171
Last edited:
:crash

Bifogat

• poliskrock2.jpg
    poliskrock2.jpg
    23.7 KB · Visningar: 1,778
Även om vi kanske inte e så förtjusta i poliser! Så är det fan inte kul att ha roligt åt andras olycka....

//Simon

Njut? Ska jag njuta av att människor skadas i trafiken för att de försöker skydda dig och mig? A.C.A.B. = Nonsens........

BadToy skrev:
Även om vi kanske inte e så förtjusta i poliser! Så är det fan inte kul att ha roligt åt andras olycka....

//Simon

WORD

Poliser är inte heller mer än människor

xplojt skrev:
ja, det stod i aftonbladet idag, och här har vi bilderna, títta och njut!! A.C.A.B. :bow :bow :bow :bow

Tänk innan du postar såna inlägg som idiotförklarar dig för all framtid!

Eller lägg upp det på moppefuckonas forum, där är det säkert coolt att garva åt poliser som skadar sig på jobbet.

u

Jag säger inte att själva polisen (människorna) ska dö krocka nånting, men jag gillar inte deras jobb, eller jo ibland..

Tror vi alla har blandade känlslor för polisen, men det är nog ingen här som njuter av andras olyckor polis eller inte..

Re: Re: Poliser Lär er Köra Bil...

Chris Ash skrev:
Tänk innan du postar såna inlägg som idiotförklarar dig för all framtid!

Eller lägg upp det på moppefuckonas forum, där är det säkert coolt att garva åt poliser som skadar sig på jobbet.
"Förvridet" Personagrepp :crash

På vilket sätt "gillar" ni inte poliser? Jag gillar dom skarpt när dom skyddar mig och mina likar (medel-svenssons) från att bli bestulna, misshandlade, påkörda av fyllon eller utsatta för andra brott.

Jag blir inte glad om jag stoppas i en fartkontroll, men det inte polismannen jag direkt ogillar, utan snarare själva situationen.

Som jag skrev på gamla SH så blev min polare attackerad av en vansinnig knarkare/anabola-snubbe som skulle sno hans hoj. Hade det inte varit för 15-20 poliser som bankade vett i knarkaren med batongerna så hade min polare antagligen varit utan hoj och blivit duktigt misshandlad.

Men var inte för arga på moppe-killen, jag var inte heller smart när jag åkte moppe och det var nog inte ni heller :cool:

sgtpepper skrev:
På vilket sätt "gillar" ni inte poliser? Jag gillar dom skarpt när dom skyddar mig och mina likar (medel-svenssons) från att bli bestulna, misshandlade, påkörda av fyllon eller utsatta för andra brott.

Jag blir inte glad om jag stoppas i en fartkontroll, men det inte polismannen jag direkt ogillar, utan snarare själva situationen.

Som jag skrev på gamla SH så blev min polare attackerad av en vansinnig knarkare/anabola-snubbe som skulle sno hans hoj. Hade det inte varit för 15-20 poliser som bankade vett i knarkaren med batongerna så hade min polare antagligen varit utan hoj och blivit duktigt misshandlad.

Men var inte för arga på moppe-killen, jag var inte heller smart när jag åkte moppe och det var nog inte ni heller :cool:

Kunde inte ha sagt det bättre själv! :fakta

Är det enorma IQ-förluster man får under moppeperioden och är dom bara tillfälliga? Jag har aldrig haft moppe så ni kan väl förklara. :rolleyes:

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back