Vad e det jag missar här???Chris Ash skrev:Det står det inget om.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad e det jag missar här???Chris Ash skrev:Det står det inget om.....
Trött skrev:Vad e det jag missar här???![]()
Hallå, mig veterligen var endast sist nämnda poliser, men vad menar du?Mavve skrev:Utan poliser hade vi kunnat ha SA, SS eller gestapo(var de poliser?). De hade kunnat få ordning på samhället kanske.![]()
750RR

Trött skrev:Hallå, mig veterligen var endast sist nämnda poliser, men vad menar du?![]()
H4 skrev:Finns ju dåliga och bra poliser, så är det med allt nästan.
Fan låt dom växa upp sj..fan ändel är juu riktigt grymma fan..kolla bara på www.minirider.tk han är bara ett exempel 
Du gillar bokstaven Ä va?kingho skrev:Fan!vad tänker ni me i bland :kocko dom flästa hakar på moppefuckon..men va fan ni har nästan alla varit det sj..fan dom är juu nya genarationen av ossFan låt dom växa upp sj..fan ändel är juu riktigt grymma fan..kolla bara på www.minirider.tk han är bara ett exempel
![]()
..det finn's många lovande..kolla bara på www.minirider.tk en av många talanger..vi kan ge dom en chans..fan ni är deras största förebilder..fan när man sitter där på motarden å det kommer ett gäng moppar..vinkar dom som dräglande hundar att man ska göra nått..fatta dom ser upp till er..ge dom en chans killar Haha. Humorkingho skrev:Fan!as håller me.men det här kanske inte hör hit men va fan är ni duma :kocko vadå moppefuckon sluta haka på dom..nästan alla har me vart det fan..det är juu ny generationen av oss..det finn's många lovande..kolla bara på www.minirider.tk en av många talanger..vi kan ge dom en chans..fan ni är deras största förebilder..fan när man sitter där på motarden å det kommer ett gäng moppar..vinkar dom som dräglande hundar att man ska göra nått..fatta dom ser upp till er..ge dom en chans killar
![]()

2003.chrilla skrev:Har polisen krockat?![]()
När hände detta?![]()
Hoztic skrev:Ja, blir man dåligt bemött av en sur tant på ica går man ju inte hem å startar en tråd om att alla som jobbar på ica är idioter med underliga komplex och sadistiska anlag... Men så fort en polis har gjort nått blir det ett jävla liv, samma poliser som ska skydda allas hojar...
Nästan så man tror att polisen struntar i att jaga mc-tjuvar för då räknar dom med att dom får några dårar mindre att ta reda på i trafiken...

Finnberg skrev:Har du också jobbat på ICA???![]()
![]()
Nån måste juu ha detFUBAR skrev:Haha. Humor![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |