Hedgehog
Talanglös...... :(
- Gick med
- 17 May 2006
- Hoj
- En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
iaf så när poliser drar sin fjäderbatong mot han eller någon annan som han känner tar han upp en större![]()
Wow, vilken übercool kille.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
iaf så när poliser drar sin fjäderbatong mot han eller någon annan som han känner tar han upp en större![]()
, efter jag hade putsat spegeln attackerade jag stackars TV'n med fonsterputset. Nu ar skarmen lite flammig!

Vart??? Jag kör Åhlens City....

e det inte ni som piskar skiten ur hemlösa stackaremed era fjäderbatonger, sådana har jag ingen respekt för
![]()

Vafan har ni för snutar där uppe.... Ska nog aldrig ens åka till sthlm igen verkar ju som dem har totalt hjärnsläpp.....
.
Sist vi hade nån tråd här om commandopoliser (norska till på köpet) som med dragna pistoler jagade artsyndare högt och lågt visade det sig tydligen vara en likbil.
Commandoväktare med utdragbara batonger verkar på något sätt.... ännu mera fel....
Åter igen är det inte fjäderbatong utan expanderbar batong...stor skillnad!
fast buset tog jag!
(Edit: Jag tar bara TJUVAR...inget annat)
Klar indikation på att du inte är polis.
Skulle det vara bättre? med en expander så dödar du ju vem som helst med ett pannslag (eftersom jag antar att du alltid siktar på tinningen för att imobilisera buset =))
Om man nu bortser från skallen där ja inte vill bli slagen av nåt alls så föredrar jag ett slag från en expander vilken dag som helst mot ett slag av en fjäderbatong..![]()
Jag använder fjäderbatongen de få ggr ja kör me batong för övrigt, den e manligare![]()
Annars är ditt inlägg spamm och borde tas bort, spamm segar ner sql databasen i onödan
Yepp, bluff, synar...Vi hade en hoj innan du kom som bara drog iväg. Jag: Tror du attt jag skulle vara så dum att dra förbi igen med en hoj som går i max 160km/h....polisen blev stum..hahaha!!!!
Körde i 120 km/h på en 50 väg kl 2.40
En fråga här: Hur fasen skulle polisen veta hur fort din hoj går då när du kom körande?![]()
Sen luktar det lite överdrift att polisen skulle springa ut och ställa sig i nån sorts fajjting-position framför dig när du kom farande i den farten, men det är ju bara vad jag tror.
Öhm ja en motard brukar ju göra 250 minst!3153771Vi hade en hoj innan du kom som bara drog iväg. Jag: Tror du attt jag skulle vara så dum att dra förbi igen med en hoj som går i max 160km/h....polisen blev stum..hahaha!!!!
Körde i 120 km/h på en 50 väg kl 2.40
En fråga här: Hur fasen skulle polisen veta hur fort din hoj går då när du kom körande?![]()
Sen luktar det lite överdrift att polisen skulle springa ut och ställa sig i nån sorts fajjting-position framför dig när du kom farande i den farten, men det är ju bara vad jag tror.

Ser inte poängen med din citering..
Kan du vara vänlig och skriva vad du vill istället
Annars är ditt inlägg spamm och borde tas bort, spamm segar ner sql databasen i onödan
Skareva skareva bara commando dvs utan jalingar. Eller hur Jürgen?

|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|