Ta upp det till högre instans genast eller skriv ett brev till Länspolismästaren eller vad han kallas!
Skulle nog jag med göra om jag vore helt 100% säker på att hojen inte ska ha fler strypningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ta upp det till högre instans genast eller skriv ett brev till Länspolismästaren eller vad han kallas!
Förstår inte biten om verkstaden, om dom bänkat och fått fram att den har 15hk, vad är problemet? 15hk = 11 kW.
Dom försöker bara rädda sitt eget skinn juh. "Förhören" med de tidigare ägarna har inget som helst bevisvärde då det är självklart att dom förnekar brott (att ha kört ostrypt) kallas för självbevarelsedrift
Sjukt att dom lägger ner så mycket resurser på detta när riktiga kriminella går fria pga resursbrist........
Eftersom dom känner till den här uppmärksammade tråden som ligger på Sveriges största hojsida så tror jag inte dom vill lägga ner fallet i första taget.Sjukt att dom lägger ner så mycket resurser på detta när riktiga kriminella går fria pga resursbrist........
Eftersom dom känner till den här uppmärksammade tråden som ligger på Sveriges största hojsida så tror jag inte dom vill lägga ner fallet i första taget.![]()
det trodde vi med....jag som trodde det i princip var omöjligt att torska med ostrypt 125a.
om man inte blir stoppad när man kör i 100 på 50väg alltså. Men om man blir stoppad av sån där besiktningskontroll testar dom alltid hojjen då?
När jag blev stoppad med moppen tittade dom bara att allt verka funka och varva lite sen fick jag åka, de vore ju inte drömmer att åka dit direkt
jag som trodde det i princip var omöjligt att torska med ostrypt 125a.
om man inte blir stoppad när man kör i 100 på 50väg alltså. Men om man blir stoppad av sån där besiktningskontroll testar dom alltid hojjen då?
När jag blev stoppad med moppen tittade dom bara att allt verka funka och varva lite sen fick jag åka, de vore ju inte drömmer att åka dit direkt
jag blev stoppad kanske 3-4 gånger med min gamla ktm 125 exc sm, som va reggad på 4kw med 18-21 fälgar. min hade dessutom inga fungerade blinkers ellre något sånt.. o dom klagade aldrig.. inte ens på ljudet![]()
Då hade du antagligen tur![]()
Nepp dem som åker fast har otur.
Är nog så jo. Tydligen har dom några gestapo liknande dårar på polis kåren i vää-vad-de-nu-va.
Idag fick man brev att man ska in på sitt fjärde förhör, på en fredag... Blir väl lika roligt som vanligt antar jag...
Idag fick man brev att man ska in på sitt fjärde förhör, på en fredag... Blir väl lika roligt som vanligt antar jag...
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |