Polisen kan...

Dioxin skrev:
Släng allihop i en båt, packa båten med TNT och sätt eld på den mitt i havet...
Säger bara BOOOOOOM... jävla parasiter

:kulspruta

Ja då blir din tillvaro kanske bättre, hur ska du göra för att andra ska få en bättre tillvaro då?

Ska alla kanske slänga varran i havet och spränga bort varran så blir det bra.

hbo69 skrev:
Säg det till Osmo Vallos mamma.

Hmm ja, henne är det ju synd om (dog för nån vecka sedan fö.) :rolleyes: Kom till Karlstad nångång och fråga folk vad de tyckte om Osmo Vallo :tummenupp
Polisen njöt säkert varje gång de var tvingade att hämta honom pga. nåt brott han var misstänkt för, vem vill inte träffa en paranoid, bortskämd, daltad med och våldsam pundare :va
Jag föredrar faktiskt att svin som han dör, än poliser som försöker göra sitt jobb, för det står ju bortom allt tvivel att han anföll. Sen att han hade en massa skit i blodet gjorde väl säkert sitt till också...

MadManAxel skrev:
Hmm ja, henne är det ju synd om (dog för nån vecka sedan fö.) :rolleyes: Kom till Karlstad nångång och fråga folk vad de tyckte om Osmo Vallo :tummenupp
Polisen njöt säkert varje gång de var tvingade att hämta honom pga. nåt brott han var misstänkt för, vem vill inte träffa en paranoid, bortskämd, daltad med och våldsam pundare :va
Jag föredrar faktiskt att svin som han dör, än poliser som försöker göra sitt jobb, för det står ju bortom allt tvivel att han anföll. Sen att han hade en massa skit i blodet gjorde väl säkert sitt till också...
Kan inte bestämma mig för denna :tummenupp eller denna :tummenner

:huvet

G-MAN skrev:
Kan inte bestämma mig för denna :tummenupp eller denna :tummenner

:huvet

Kanske en blandning av båda :confused:
Nä, men allvarligt...givetvis önskar jag inte en annan människas död, jag säger bara att om någon måste dö så ser jag hellre att en kriminell och våldsam knarkare gör det istället för en hårt arbetande människa, t.ex en polis.

Drifter skrev:
Jag tror inte så många fler än Osmos mamma saknar honom, dessutom har han fått mer utrymme i media än vad en gammal pundare förtjänar så det blir :tummenupp med en :corn för mig..

MadManAxel skrev:
Kanske en blandning av båda :confused:
Nä, men allvarligt...givetvis önskar jag inte en annan människas död, jag säger bara att om någon måste dö så ser jag hellre att en kriminell och våldsam knarkare gör det istället för en hårt arbetande människa, t.ex en polis.

Jag är övertalad det blir en :klappar och:tummenupp och en :corn från mig med

GOKVÄLL på er :fyllisar

ja skulle vilja veta vad det är för fel på allt folk som alltid måste stå å glo på vad som händer när sånna här saker inträffar,har dom helt enkelt inget liv??

för övrigt så tycker jag det är bra när dom tar sånt här pack!!

Dioxin skrev:
Släng allihop i en båt, packa båten med TNT och sätt eld på den mitt i havet...
Säger bara BOOOOOOM... jävla parasiter

:kulspruta

Det där med båt är jag med på, men det vore väl mycket roligare om man lät marinen ha skorven som måltavla på nån övning? :D Sen kan man sälja filmrättigheterna och låta pengarna gå tillbaka till offren! :banana

Drifter skrev:
Jag tror inte så många fler än Osmos mamma saknar honom, dessutom har han fått mer utrymme i media än vad en gammal pundare förtjänar så det blir :tummenupp med en :corn för mig..

Nähe, och vad vet du om resten av hans familj eller vänner?
Fyfan vilket sannslöst korkat uttalande av dig. Och förresten, om det bara är så att ingen kommer att sakna en, förtjänar man att misshandlas ihjäl då?
Hoppas du har gott om vänner som saknar dig om det händer dig något.
Nu åker du in på min ignorelista ditt jävla fucko.

bygg en mur runt malmö. Utbilda nåra snake plisken om det skulle gå fel.

Drifter skrev:

Det var nog fan det dummaste jag läst på SH!

Hur i helvete kan man göra tummen upp till någons död :3freak

superbeast skrev:
ja skulle vilja veta vad det är för fel på allt folk som alltid måste stå å glo på vad som händer när sånna här saker inträffar,har dom helt enkelt inget liv??

Jag tror inte det är något fel på alla människor som stannar upp och glor. Kalla det för nyfikenhet eller vad du vill. Men eftersom det är så sällan man ser tjyvar åka fast mitt i centrala stan så vill man så klart se vad som händer.
Det är samma sak när det inträffat en trafikolycka. Alla bilister som kör förbi tittar. Jag tycker det verkar konstigt om man inte skulle vända blicken åt det som drar uppmärksamhet.

Det var bra jobbat av Polisen och av gubben...

Bra att dom tar några riktiga bovar, inte vanliga skattebetalare som råkar köra 90 på 70 väg!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT