Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
G-MAN skrev:Fan va lik killen med vit t-shirt och shorts är Adnan... Om ni kommer ihåg han![]()
![]()
Pejo skrev:Jag tror "fan" ingenting. Tankeöverföring är inte riktigt min grej. Så antingen talar man ur skägget eller också så håller man tyst.[/QUOTE
Jo det är klart.MEN om du får gissa då??![]()
Vem är det? bild?MattE. skrev:Det där är från 02, då var adnan 13... så jag tror inte det.
Dioxin skrev:Släng allihop i en båt, packa båten med TNT och sätt eld på den mitt i havet...
Säger bara BOOOOOOM... jävla parasiter
![]()
hbo69 skrev:Säg det till Osmo Vallos mamma.
Kan inte bestämma mig för dennaMadManAxel skrev:Hmm ja, henne är det ju synd om (dog för nån vecka sedan fö.)Kom till Karlstad nångång och fråga folk vad de tyckte om Osmo Vallo
![]()
Polisen njöt säkert varje gång de var tvingade att hämta honom pga. nåt brott han var misstänkt för, vem vill inte träffa en paranoid, bortskämd, daltad med och våldsam pundare![]()
Jag föredrar faktiskt att svin som han dör, än poliser som försöker göra sitt jobb, för det står ju bortom allt tvivel att han anföll. Sen att han hade en massa skit i blodet gjorde väl säkert sitt till också...
G-MAN skrev:Kan inte bestämma mig för dennaeller denna
![]()
![]()
Drifter skrev:Jag tror inte så många fler än Osmos mamma saknar honom, dessutom har han fått mer utrymme i media än vad en gammal pundare förtjänar så det blirmed en :corn för mig..
MadManAxel skrev:Kanske en blandning av båda![]()
Nä, men allvarligt...givetvis önskar jag inte en annan människas död, jag säger bara att om någon måste dö så ser jag hellre att en kriminell och våldsam knarkare gör det istället för en hårt arbetande människa, t.ex en polis.
Dioxin skrev:Släng allihop i en båt, packa båten med TNT och sätt eld på den mitt i havet...
Säger bara BOOOOOOM... jävla parasiter
![]()
hbo69 skrev:Säg det till Osmo Vallos mamma.
Drifter skrev:Jag tror inte så många fler än Osmos mamma saknar honom, dessutom har han fått mer utrymme i media än vad en gammal pundare förtjänar så det blirmed en :corn för mig..
superbeast skrev:ja skulle vilja veta vad det är för fel på allt folk som alltid måste stå å glo på vad som händer när sånna här saker inträffar,har dom helt enkelt inget liv??
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |