Säkert en del som sitter hemma och är nervösa nu? 
http://www.idg.se/2.1085/1.416376/tillslag-mot-tva-fildelare

http://www.idg.se/2.1085/1.416376/tillslag-mot-tva-fildelare

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Var det inte makarna Ponten som vanns Allt om Mcs tävling för några år sedan. Den där som man skulle skriva en reseberättelse man ville uppleva.vad sägs om att styra upp lite nattliga gruppkörningar till Ponten![]()

En riktigt bra, svensk, torrentsida.Antar att sidan ligger nere nu, vad är det för något?
Aldrig hört talas om tti...
Bra att dom koncentrerar sig på det riktiga buset.....
Hur kommer det sig att piratbukten är uppe fortfarande, dömdes inte ägarna och tvingades stänga ner? Har inte följt med i alla turer.
Som sagt tur att de röjer upp bland buset...
Man blir lite nyfiken på bevisföringen i sådana här fall.
Kan dom enbart med hjälp av deras server åtala fildelare, eller måste dom ha fildelarens disk oxå?
Och sedan så vänder jag mig fortfarande mot att antipiratlobbyn säger att det är stöld att kopiera. Inget försvinner ju. Inte ens pengarna ur artisternas fickor. För kopieringen innebär ju på sin höjd minskad förutsedd vinst och inte att man är inne på deras bankkonton och tar pengar som redan ligger där. Vilket artisterna å andra sidan tar igen på att kräva högre gager så att det blir svindyrt att gå på deras konserter.Håller med. För en rånare, ganster mm ställer ju till med problem och kan skjuta polisen.
En fildelare är en halvnörd som blir skrämd när polisen knackar på dörren och varken flyr eller slåss.
Lägg krutet på fildelarna. Det är det verkliga buset, dom snor ju från en stackars svinrikrik artist som kanske måste börja ge sig ut på turne. Eller från en skådis som får 100miljoner för en film.
Värdetransport rånarna i det här landet är ju snälla laglydiga invånare.
Jag tror helt enkelt att musik och filmbranschen får spelet på att det finns folk som kan se deras filmer och lyssna på deras musik utan att betala. Det ska under inga omständigheter få ske! Omedelbara åtgärder är nödvändigt! Nu när vi tjänar mer än någonsin kan vi satsa halva vinsten på att få fast dessa vidriga snyltare!
Film är en helt annan femma. De förlorar gigantiska summor på fildelning (jämfört med vad de tidigare tjänat dvs) och med tanke på hur enorma summor det faktiskt kostar att spela in en film så slår det ganska hårt. Att de inte gått i bräschen för On Demand-streaming eller köpta nedladdningar fattar jag verkligen inte, snacka om att gräva sin egen grav. (Jag har inte så bra insikt i filmbranchen, det mesta film jag gjort var en 4-min musikvideo).
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |