Polisen gjorde hembesök.

raceman_peps skrev:
Men tyvärr så regerar tokvänstern fortfarande.

Du måste skoja, tror du att en blå regering, som inte gör annat än ber om mer poliser skulle MINSKA mängden trafikövervakning? Trafikövervakningen skulle fortgå i precis samma omsträckning. Skillnaden vore kanske att vi fick mer poliser så det dessutom fanns fler som jagade "riktiga brottslingar" som du kallar dem...

korvgubbe skrev:
Du måste skoja, tror du att en blå regering, som inte gör annat än ber om mer poliser skulle MINSKA mängden trafikövervakning? Trafikövervakningen skulle fortgå i precis samma omsträckning. Skillnaden vore kanske att vi fick mer poliser så det dessutom fanns fler som jagade "riktiga brottslingar" som du kallar dem...

Allt från skoskav till utlandskuld är KPML(r)-Görans fel. Visste du inte det?

gladh

gladh skrev:

gladh

Jo, klart jag vet att träningsvärken i mina vader även den är GP:s fel.. Tänkte bara få bråka lite och låtsas som att jag inte är medveten om att alla problem är vänsterns fel... Är nog deras fel att mitt monster gick som skit i morse... som att den bara gick på en cylinder.. säkert Mona Sahlin eller Schyman som hällt nåt skit i soppan som gör att bara den horisontala cyllen tänder som den ska..

Snabbis !

Jag kan i allafall tacka östgötapolisen att mitt kk är i behåll ,, jag var mitt uppe i skruvandet med en kompis mc då det ringer i mobilen o det frågas efter reservdelar till en hoj nere på Classic recing i linköping,, jag bestämde mig för att åka dit tidigt nästa morgon, första 15 milen gick på ca 60 min o resten av sträckan gick väl i samma vansinnestempo,,
mellan Norrköping o Linköping var det mycket trafik så det blev lägre tempo men i luckorna så gick det väl FORT så att säga,, silverfärgat volvo T5 V70 hade snappat upp mitt regnummer vid en omkörning o han hakade diskret på,, han gjorde en mätning på 135Km/t vilket innebar 25+ på begränsningen,, han visade filmen i bilen och då såg jag att han varit bakom mig när han kört i 185 knyck o jag försvann som en avlöning framåt men det mätte han inte(som tur var) så jag fick behålla lappen med 1400:- i böter,, han tyckte att jag körde föredömligt förutom hastigheten,, bra avstånd,goda marginaler,,, så det var en jäkla tur för mig det.sedan berättade han att han var gammal mc-polis som skulle trappa av sista åren i bil så han hade väl lite förståelse antar jag.
det finns dom som e bra i kåren åxå även om dom jobbar som trafikare. :Bugar

pjohan skrev:
Robert Collin bland annat om Östgötska trafikpolisen
http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,526427,00.html

Grattis, ni måste verkligen ha det väldigt säkert däruppe

gladh skrev:

gladh

Nej det är inte inte HSB's (Han Som Bestämmer) fel personligen. Däremot partiet som han företräder...

Det partiet har styrt Sverige sedan WWII, med två korta undantag. Det partiet har sjabblat bort det stora försprång vi hade, jämfört med resten av det sönderbombade europa.

Ja, det som är fel med Sverige idag, är det partiets fel!

/

F-n Kristoffer, här ramlar man in på Sporthoj efter en tids frånvaro och så upptäcker man att ens hojpolare har blivit ligist, står och bråkar med polisen i trappan??? Hå hå jaja vad skall det bli av den pojken? :rolleyes: :tungan

Niklasinorr skrev:
F-n Kristoffer, här ramlar man in på Sporthoj efter en tids frånvaro och så upptäcker man att ens hojpolare har blivit ligist, står och bråkar med polisen i trappan??? Hå hå jaja vad skall det bli av den pojken? :rolleyes: :tungan

Linköpingsbo. Han är förtappad. Bygg en ny kompis och glöm! :hihi

Niklasinorr skrev:
Äh, polisen bråkade ju på mig, jag bråkade knappt tillbaka! :)

BMW R90s skrev:
Poliserna är jättetuffa, sätter dit varenda Svensson som kör 121km/h
för fort på motorvägen.
OBS! Ironi

Men hallå! Det är lixom HISNANDE farter det handlar om här!
det är inte att leka med när det kommer bilar i 120, 130 och till och med i extrema hastigheter som 140 km/h... särskillt när det gäller så osäkra vägar som E4:an :rolleyes:

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti