sportarn
Team Gasar tills det rasar!
Att ha en extern hårddisk borde ju vara rätt smart. Så fort du gör nåt så gömmer du den på nåt schysst ställe. Sen kan man vara lugn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Noop för att ladda ner är lagligt. Dela ut copyrightskyddat material är olagligt.stavgren skrev:En fundering:
Om jag delar ut "I Robot - Proper DVD rip [XviD].avi" vilket egentligen är min heminspelade film där jag petar näsan i 2 timmar och APB laddar ner den, borde jag inte kunna stämma skjortan av dom då?![]()
Mr K skrev:Noop för att ladda ner är lagligt. Dela ut copyrightskyddat material är olagligt.
Kan aldrig tänka mig att d vänder upp o ner på hela lägenheten bara för att de tror man har nån mer dator.mjukis skrev:Sportarn: Satt precis o tänkte på det. dö smidigt jue, fast ja vet inte hur grundligt dom letar igenom lägenheten...![]()
precis .... men det e nu som gäller. Sen bli det andra bullar.Olsson skrev:Än så länge. Den nya lagen ändrar detta. Om jag har förstått rätt.
toca1 skrev:@ Katten,,,, vad har hänt???
SmacK skrev:Var det här i Göteborg det hände? har inte hört nått om det. bara om sthlm.
Thundercat skrev:Japp, här på Hisingen.
mjukis skrev:Honkie: Tanken har slagit mej många ggr, sett för mkt på film tror jag
Sportarn: Satt precis o tänkte på det. dö smidigt jue, fast ja vet inte hur grundligt dom letar igenom lägenheten...![]()
sEiKo skrev:För dom som är oroliga, köp en till dator som ni gömmer i väggen eller nåt sen kopplar ni trådlöst nätverk mellan dom två och sen delar ni ut vad som finns på den gömda datorn.
flugan skrev:På djävulsön alltså. Det är säkert annan lagstiftning här på fastlandet.
Hade han hub å så eller var han frilansande fildelare?
fan va bra .... här är texten ...MHK skrev:
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden