Polis skjuter mcförare i ryggen (med YT-klipp och rättegångs-handlingar)

Han skulle ha haft biltemas ryggskydd... :mattias

Nej, seriöst. Det såg inte snyggt ut eftersom han verkade sitta stilla och inte göra någonting innan skottet. :va

Dedär jävla jänkesnutarna är fan inte kloka... Finns ju hur många övervåldsfall och dylikt där borta som helst. "Police brutality" är ju kanppast ett välkänt begrepp här, men där borta... Fy fan säger jag bara, snutarna där borta är bara en av många anledningar till att jag inte vill besöka staterna:

[YOUTUBE-ID]u4xjaWjipZs&feature=related[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]ibSwITK4jjQ&feature=related[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]w8pZH84QUFo[/YOUTUBE-ID]

De är fan inte kloka:dummer

Finns ju faktiskt en anledning till varför poliserna är så, var o varannan privatperson har ju vapen på sig i USA. Tror nog dom flesta hade varit väldigt rädda om sitt eget skinn om dom varit poliser i USA. Tyvärr så drabbar det dom som inte är "thugs".

Dedär jävla jänkesnutarna är fan inte kloka... Finns ju hur många övervåldsfall och dylikt där borta som helst. "Police brutality" är ju kanppast ett välkänt begrepp här, men där borta... Fy fan säger jag bara, snutarna där borta är bara en av många anledningar till att jag inte vill besöka staterna:

De är fan inte kloka:dummer

• Gilla
Reaktioner: TRS
Finns ju faktiskt en anledning till varför poliserna är så, var o varannan privatperson har ju vapen på sig i USA. Tror nog dom flesta hade varit väldigt rädda om sitt eget skinn om dom varit poliser i USA. Tyvärr så drabbar det dom som inte är "thugs".

Om jag inte minns fel är deras polisutbildning mycket kortare än vår, samt att alla tomtar kommer in.

[YOUTUBE-ID]u4xjaWjipZs&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Skulle fler skitungar i Sverige få en sådan där utskällning så skulle vi ha ett tio ggr bättre samhälle. Vi öppnar närpolisstationer som bjuder på fika och bullar till de som beter sig illa, de som beter sig bra är förstås förpassade till att på sin höjd få stryk eller bli gruppvåldtagna av busarna.

Mer utskällning till skitungar!

Tror definitivt att det är en bidragande faktor, men knappast hela sanningen. Som i exemplet med mc-killen som blev skjuten så tycker jag att det ser helt oprovocerat ut, vilket inte är ok även om killen "kan" ha ett vapen på sig. Och jag menar, sen när är lite fortkörning anledning nog att skjuta någon?:va Tycker att poliserna ofta är lite väl snabba med sitt övervåld. Och jag personligen hade nog hellre stått upp för rättvisan, behandlat folk väl och riskerat att eventuellt kanske någon gång råka ut för en riktig bov med vapen. Hellre det än att behandla allmänheten och oskyldiga individer så illa som många gör och bli allmänt känd som ett första klassens rövhål.

Donut-snutten spöar närapå skejtarglinen, man kan ju bara undra hur de hanterar sporthojsförare därborta. :hihi NacKskÅtT?

Om jag inte minns fel är deras polisutbildning mycket kortare än vår, samt att alla tomtar kommer in.

Till skillnad från här där inga tomtar kommer in men mestadels kulturarbetare och annat oklippt vänsterslödder, vilket bland annat får till konsekvens att hela stadsdelar övertas av "ungdomar i utanförskap" och att mordförsök på en föreläsare diskuteras bort av en pagefrisyrbeklädd snorvalp till snutjävel som inte klarar uppgiften utan att börja skrika i falsett/målbrott/cp-gråtstendens

hahha ja därför du bara hade blivit trafikpolis som fått hjälpa gamla damer över övergångsstället och blivit kallad Bushido Hood. :rofl :rofl

edit: sorry har skallebank som fan. :arsele

Tror definitivt att det är en bidragande faktor, men knappast hela sanningen. Som i exemplet med mc-killen som blev skjuten så tycker jag att det ser helt oprovocerat ut, vilket inte är ok även om killen "kan" ha ett vapen på sig. Och jag menar, sen när är lite fortkörning anledning nog att skjuta någon?:va Tycker att poliserna ofta är lite väl snabba med sitt övervåld. Och jag personligen hade nog hellre stått upp för rättvisan, behandlat folk väl och riskerat att eventuellt kanske någon gång råka ut för en riktig bov med vapen. Hellre det än att behandla allmänheten och oskyldiga individer så illa som många gör och bli allmänt känd som ett första klassens rövhål.

Skulle fler skitungar i Sverige få en sådan där utskällning så skulle vi ha ett tio ggr bättre samhälle. Vi öppnar närpolisstationer som bjuder på fika och bullar till de som beter sig illa, de som beter sig bra är förstås förpassade till att på sin höjd få stryk eller bli gruppvåldtagna av busarna.

Mer utskällning till skitungar!

Hat föder hat, våld föder våld. Ibland är det bra med hårdhandskar, men oprovocerat övervåld kan väl ändå inte ens du tycka är bra?:va

Hade jag fått en sån där utskällning av en random snut utan att ha gjort något för att förtjäna det så hade jag blivit bitter som fan, och inte alls manad att bete mig bättre. Tvärtom har ju snutfittan visat att du åker på däng även om du inte gör något, så varför uppträda städat och ordentligt när det ändå inte lönar sig? Kan hålla med om att vi skulle ta till grövre metoder mot vissa, men inte på jänkevis. Missförstå mig rätt, jag tycker att rättssystemet här i Sverige är sjukt och att vi måste göra något åt saken. Men staternas är fan ännu sjukare.

hahha ja därför du bara hade blivit trafikpolis som fått hjälpa gamla damer över övergångsstället och blivit kallad Bushido Hood. :rofl :rofl

edit: sorry har skallebank som fan. :arsele

Kanske det, men jag hade i alla fall kunnat vara en trevlig sådan med hedern och äran i behåll:) Om det bara är idioter och råa sällar som blir "riktiga snutar" så vill jag fan inte vara en:arsele

Last edited:
Gamlingens lögner i slutet :D

[YOUTUBE-ID]mMNYJcfcf_o[/YOUTUBE-ID]

Hmmm, undrar hur jag hade resonerat om det visade sig att det var min stulna hoj från förra veckan som tjuven satt på och som en snut jagat ikapp då detta scenarion utspelades... Inte riktigt säker på det...

Hmmm, undrar hur jag hade resonerat om det visade sig att det var min stulna hoj från förra veckan som tjuven satt på och som en snut jagat ikapp då detta scenarion utspelades... Inte riktigt säker på det...

Jo du hade nog blivit överlycklig över att få en vält, blodig hoj tillbaks :rolleyes:

Ja, eller om han var en pedofil som just hade våldtagit och sen sprängt en massa barn och nu var på väg till nästa lekpark för att göra det igen. Sånt vet man ju aldrig. Man får sig helt klart en tankeställare.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park