Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lindahl skrev:5 timmar![]()

HanneZ skrev:Jag testade att polera min ram med autosol, hände inte ett jävla skit

äterkom när dina grova repor e borta o det blänker som en spegel....jag gillar inte matta ytor som du presterarfluppen skrev:Dom va lita skavda innan och tänkte bara polera upp dom lite, 5 timmar senare såg dom ut såhär :
Ravtrancer släng dig i backen![]()

Ravetrancer skrev:äterkom när dina grova repor e borta o det blänker som en spegel....jag gillar inte matta ytor som du presterar![]()
![]()

vet inte vad du snackar om, jag stuntar med min, kör bana o piskar den som den skall görasPer_Puda skrev:seriöst hur pallar man sitta som en putsbög ?
kör iställetkul o ha putsat som en idiot o sen klota
![]()
"Hur vågar han?" tänker jag.Ravetrancer skrev:Jag stuntar med min, kör bana o piskar den som den skall göras![]()
Kenta skrev:"Hur vågar han?" tänker jag.
Men du kanske inte bryr dig om du kastar hojen?
visst e den fin o så, men va fan den skall ju köras oxo.....skulle aldrig göra iordning en hoj så för att sen låta den åka kärr apå utställningar bara....den ska piskas som sig börKenta skrev:"Hur vågar han?" tänker jag.
Men du kanske inte bryr dig om du kastar hojen?
Ravetrancer skrev:visst e den fin o så, men va fan den skall ju köras oxo.....skulle aldrig göra iordning en hoj så för att sen låta den åka kärr apå utställningar bara....den ska piskas som sig bör
Eller vad tycker ni?
Nä ja skulle inte heller bygga en hoj som bara skulle rulla till uställningar.Ravetrancer skrev:Skulle aldrig göra iordning en hoj så för att sen låta den åka kärra på utställningar bara....
Den ska piskas som sig bör![]()
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|