Polerat fotpinnarna på R1:an

polerat..

Hej

Snyggt när någon polerat bra, men du verkar inte ha smörjt kedjan någe. Det skvätter och stänker efteråt och du får polera om. Om det inte är fotpinnar så kan det vara fäljar och andra grejjer som behöver "avoljas".

mvh

Jäkligt schysst! Får väl ta o polera upp mina oxå nån dag! Men tänker inte gå in i nån tävling vem som har polerat mest. DU vinner ändå! :lol :lol :lol

Ravetrancer skrev:
visst e den fin o så, men va fan den skall ju köras oxo.....skulle aldrig göra iordning en hoj så för att sen låta den åka kärr apå utställningar bara....den ska piskas som sig bör:)
Eller vad tycker ni?

Så sant som det är sagt! Hade en diskusion om det här senast idag..
Finns det nå värre än människor som köper/putsar till sig det fetaste av vrålåk och sedan inte använder det för det som det är till för?!? Vad är då meningen med att äga fordonet... :confused:

sportarn skrev:
Jäkligt schysst! Får väl ta o polera upp mina oxå nån dag! Men tänker inte gå in i nån tävling vem som har polerat mest. DU vinner ändå! :lol :lol :lol
ni jävla bönner vet ju fan inte ett skit :tungan

Varför polera fotpinnarna men inte resten av hojen???

Missförstå mig rätt nu men fotpinnarna är väl det SISTA folk kollar på när man glider runt?

Jättefint putsat men... jaa... ni förstår

vågen skrev:

Missförstå mig rätt nu men fotpinnarna är väl det SISTA folk kollar på när man glider runt?

Det är detaljerna som gör hojen :banana

_Karlstrom skrev:
Man kan inte skicka sina fotpinnar till dig då eller om du får en slant och polera upp det :kär

Haha..du e den tredje som frågar, kan ju starta buisness på detta. Dock lite trist jobb...så icke !

vågen skrev:

För att vädret sög och jag var sugen på att pilla litta.
Sen e det som karlstrom sa, det e detaljerna som syns. För det andra kör man inte hela tiden, man står ju still vid rökpauser, då kan man ju stila ;)

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!