Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ufo skrev:Har en fundering på att polera fälgbanorna på hojen.Nu undrar jag hur man enklast får bort färgen som sitter på nu?Och vad man använder för polermedel för att få upp den riktigt blank.Tacksam för tips.Mvh Ufo
Folkezx9r skrev:Vet inte vad du har för färg på din hoj , men jag polerade min 929:a... Pulverlack ! Hittade inget dundermedel som tog bort det , utan det var bara att slipa. Började med scotch-brite 180 varvad med slipnylon , sen 240 , sen bara slipnylon , våtslip 1200 , 1600 , 2000. Hård lumptrissa + grovt polervax , mjuk lumptrissa + fint polervax o sist lumptrissa + autosol.
Kommer inte ihåg märken på vaxet , men det finns 1000 trådar om det....
Ufo skrev:Har en fundering på att polera fälgbanorna på hojen.Nu undrar jag hur man enklast får bort färgen som sitter på nu?Och vad man använder för polermedel för att få upp den riktigt blank.Tacksam för tips.Mvh Ufo
TurboVmax skrev:Jag har nystat fram ett medel från Sea2Sky som funkar på precis allt. Har inte stött på nån färgtyp hitintills som inte släpper.
Läs mer om ämnet i denna tråd på Vmaxforumet.
http://www.vmcs.org/forum/viewtopic.php?t=1178
Jeffrey
GipsY skrev:Bygg en sån härså blir du klar till helgen med bägge hjulen
![]()
CarlE skrev:Den där var imponerande! Hur lång tid tog det, var det svårt, vad behövs? Vad är det som du har använt för att driva runt fälgen, e det ett gummiband lr?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |