polerad husa sving :)

husan_650

stunner
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
retta 02:a, 600fs (stunt)
lite onödigt vinter puts men va fan de var ju gratis med slippapper :D vart ganska bra om ja får säga de själv :tummenupp lite jobbigt att hålla putts på kanske men va fan :hoppa snart kommer de ett FP å :banana

Bifogat

• dannen 021.jpg
    dannen 021.jpg
    105.3 KB · Visningar: 125
  • dannen 023.jpg
    dannen 023.jpg
    106.8 KB · Visningar: 109
  • dannen 022.jpg
    dannen 022.jpg
    107.5 KB · Visningar: 213
GAY :skrämd

Röjde du phet idag? Har nog fått rapport om din framfart :)
Jag e bara LIIIIIIIIIIIIIIIIITE avis din moppemupp :tungan

Coolt me svingen ivf :Bugar

husan_650 skrev:
lite onödigt vinter puts men va fan de var ju gratis med slippapper :D vart ganska bra om ja får säga de själv :tummenupp lite jobbigt att hålla putts på kanske men va fan :hoppa snart kommer de ett FP å :banana

Oj oj vad du skall ha gnidigt.....min polare provade på undersidan, men orkade inte ens fixa en liten fläck.....
Men coolt e d :tummenupp

Tom Byron skrev:
GAY :skrämd

Röjde du phet idag? Har nog fått rapport om din framfart :)
Jag e bara LIIIIIIIIIIIIIIIIITE avis din moppemupp :tungan

Coolt me svingen ivf :Bugar
den där ananas hon ska alltid skvallra, men hon kan intyga att ja int e gay heh... :tuttar imorn blire mer åka tror ja, beror lite på vädran! :tummenupp

Mena att svingen e gay, med lite ironi. Svingen jag hade på min -02ktm var nog den menst välautosolade på den här sidan av ekvatorn :tungan

Meh, jag jobbar ju imorrn oxå......... :fatta!

Nästa helg så kanske vi kan åka i hallen? E du sugen att prova, eller har du åkt där redan? :tummenupp

husan_650 skrev:
den där ananas hon ska alltid skvallra, men hon kan intyga att ja int e gay heh... :tuttar imorn blire mer åka tror ja, beror lite på vädran! :tummenupp

Tom Byron skrev:
Mena att svingen e gay, med lite ironi. Svingen jag hade på min -02ktm var nog den menst välautosolade på den här sidan av ekvatorn :tungan

Meh, jag jobbar ju imorrn oxå......... :fatta!

Nästa helg så kanske vi kan åka i hallen? E du sugen att prova, eller har du åkt där redan? :tummenupp
lite bögputs e fint de :banana jo klart man e sugen har aldrig provat att åka där har bara åkt gata ja :yoparty men de skulle va kul o prova!!! vad kostar sånt då? kör man på aspen elle? kostar? fan va sköj! :tummenupp

Typ aspen köper man på plats, (kom med tom tank) sedan för att åka tror jag e en hundring eler någe?

Vi kan hälsa på å fråga..........

husan_650 skrev:
lite bögputs e fint de :banana jo klart man e sugen har aldrig provat att åka där har bara åkt gata ja :yoparty men de skulle va kul o prova!!! vad kostar sånt då? kör man på aspen elle? kostar? fan va sköj! :tummenupp

Tom Byron skrev:
Typ aspen köper man på plats, (kom med tom tank) sedan för att åka tror jag e en hundring eler någe?

Vi kan hälsa på å fråga..........
ja de låter ju bra de :) inga problem o tömma en tank e :banana hah... kan väll höra i veckan då? går den lika bra på den soppan??? får ett ridium stift i veckan, dom ska va lite bättre har ja hört :tummenupp

de går nästan bättre, den e ju renare å stabilare

husan_650 skrev:
ja de låter ju bra de :) inga problem o tömma en tank e :banana hah... kan väll höra i veckan då? går den lika bra på den soppan??? får ett ridium stift i veckan, dom ska va lite bättre har ja hört :tummenupp

Tom Byron skrev:
de går nästan bättre, den e ju renare å stabilare
va bra! synd att min smäller o skuter kvastar bara, avgassystemet tar in luft lite här o var :mad: blir nog ruggit me FP! :tummenupp

Täta med glassilicon, mitt blev great. De verkar läcka orginal........

Fp läcker lite mot stötdäcmparen oxå samt skjuter ut sot frami där krökarna går ihop..... det lrä oxå tätats

Mitt doma på Ktmen var lika, behöder tätas, men då blir det bra :tummenupp

husan_650 skrev:
va bra! synd att min smäller o skuter kvastar bara, avgassystemet tar in luft lite här o var :mad: blir nog ruggit me FP! :tummenupp

Tom Byron skrev:
Täta med glassilicon, mitt blev great. De verkar läcka orginal........

Fp läcker lite mot stötdäcmparen oxå samt skjuter ut sot frami där krökarna går ihop..... det lrä oxå tätats

Mitt doma på Ktmen var lika, behöder tätas, men då blir det bra :tummenupp
vart hittar man sånt då? låter ju kanon de! mitt har läckt sen den va ny.. man får fixa de då tills de nya kommer :Bugar tråkigt att den ska smälla o läcka, vad kostar de föresten? ha re... ps: men på nya FP så finns de väll bara en skarv! äre inte svetsat fram till dämparen har ja för me!

Last edited:
Glassilicon är billigt, finns på obs typ.... jag har en tub, räcker ju 4ever. Mitt FP e lika många delar som org......... två krökar, som går ihop till ett rör, samt ljuddämparen......

husan_650 skrev:
vart hittar man sånt då? låter ju kanon de! mitt har läckt sen den va ny.. man får fixa de då tills de nya kommer :Bugar tråkigt att den ska smälla o läcka, vad kostar de föresten? ha re... ps: men på nya FP så finns de väll bara en skarv! äre inte svetsat fram till dämparen har ja för me!

hur lång tid tog det att få svingen i det utförandet?

och hur gjorde du?

Jo det var allt bra puts på den svingen, får kasta mig över min maskin imorgon. Hade tänkt å göra det hyfsat snabbt med borrmaskin å 3M:s sliptrissor som svetsarna brukar ha till RF-rör, borde funka kalas har tidigare lyckats få en ilsken glans på metallskydden på mina gamla Roger de coster stövlar med den metoden. :fyllisar

d1ce skrev:
hur lång tid tog det att få svingen i det utförandet?

och hur gjorde du?
ja det tog väll 10 h effektiv tid kanske! 3 mån annars hah... :D
jag började att slipa me 80 papp så man fick bort allt de gjutna sen vart de finare o finare papper enda upp till 2000.
sen massor me autosol, ska polera den färdigt nästa vecka me trissa o nå medel som kompisen hade skulle va grymt bra! :tummenupp
de va inge kul jobb men de vart ju fin fint när de va klart :banana
bara att sätta igång :rock

Tom Byron skrev:
Glassilicon är billigt, finns på obs typ.... jag har en tub, räcker ju 4ever. Mitt FP e lika många delar som org......... två krökar, som går ihop till ett rör, samt ljuddämparen......
a bästa :tummenupp . bara att handla då, får täta Fp när de kommer å så de blir kanon, tanks for tipps :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT