lite onödigt vinter puts men va fan de var ju gratis med slippapper
vart ganska bra om ja får säga de själv
lite jobbigt att hålla putts på kanske men va fan
snart kommer de ett FP å 
snart kommer de ett FP å 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
snart kommer de ett FP å 

husan_650 skrev:lite onödigt vinter puts men va fan de var ju gratis med slippappervart ganska bra om ja får säga de själv
lite jobbigt att hålla putts på kanske men va fan
snart kommer de ett FP å
![]()
den där ananas hon ska alltid skvallra, men hon kan intyga att ja int e gay heh...Tom Byron skrev:GAY![]()
Röjde du phet idag? Har nog fått rapport om din framfart![]()
Jag e bara LIIIIIIIIIIIIIIIIITE avis din moppemupp![]()
Coolt me svingen ivf![]()
imorn blire mer åka tror ja, beror lite på vädran!
husan_650 skrev:den där ananas hon ska alltid skvallra, men hon kan intyga att ja int e gay heh...imorn blire mer åka tror ja, beror lite på vädran!
![]()
lite bögputs e fint deTom Byron skrev:Mena att svingen e gay, med lite ironi. Svingen jag hade på min -02ktm var nog den menst välautosolade på den här sidan av ekvatorn![]()
Meh, jag jobbar ju imorrn oxå.........![]()
Nästa helg så kanske vi kan åka i hallen? E du sugen att prova, eller har du åkt där redan?![]()
jo klart man e sugen har aldrig provat att åka där har bara åkt gata ja
men de skulle va kul o prova!!! vad kostar sånt då? kör man på aspen elle? kostar? fan va sköj! husan_650 skrev:lite bögputs e fint dejo klart man e sugen har aldrig provat att åka där har bara åkt gata ja
men de skulle va kul o prova!!! vad kostar sånt då? kör man på aspen elle? kostar? fan va sköj!
![]()
ja de låter ju bra deTom Byron skrev:Typ aspen köper man på plats, (kom med tom tank) sedan för att åka tror jag e en hundring eler någe?
Vi kan hälsa på å fråga..........
hah... kan väll höra i veckan då? går den lika bra på den soppan??? får ett ridium stift i veckan, dom ska va lite bättre har ja hört husan_650 skrev:ja de låter ju bra deinga problem o tömma en tank e
hah... kan väll höra i veckan då? går den lika bra på den soppan??? får ett ridium stift i veckan, dom ska va lite bättre har ja hört
![]()
va bra! synd att min smäller o skuter kvastar bara, avgassystemet tar in luft lite här o varTom Byron skrev:de går nästan bättre, den e ju renare å stabilare
husan_650 skrev:va bra! synd att min smäller o skuter kvastar bara, avgassystemet tar in luft lite här o varblir nog ruggit me FP!
![]()
vart hittar man sånt då? låter ju kanon de! mitt har läckt sen den va ny.. man får fixa de då tills de nya kommerTom Byron skrev:Täta med glassilicon, mitt blev great. De verkar läcka orginal........
Fp läcker lite mot stötdäcmparen oxå samt skjuter ut sot frami där krökarna går ihop..... det lrä oxå tätats
Mitt doma på Ktmen var lika, behöder tätas, men då blir det bra![]()
tråkigt att den ska smälla o läcka, vad kostar de föresten? ha re... ps: men på nya FP så finns de väll bara en skarv! äre inte svetsat fram till dämparen har ja för me!husan_650 skrev:vart hittar man sånt då? låter ju kanon de! mitt har läckt sen den va ny.. man får fixa de då tills de nya kommertråkigt att den ska smälla o läcka, vad kostar de föresten? ha re... ps: men på nya FP så finns de väll bara en skarv! äre inte svetsat fram till dämparen har ja för me!

ja det tog väll 10 h effektiv tid kanske! 3 mån annars hah...d1ce skrev:hur lång tid tog det att få svingen i det utförandet?
och hur gjorde du?

a bästaTom Byron skrev:Glassilicon är billigt, finns på obs typ.... jag har en tub, räcker ju 4ever. Mitt FP e lika många delar som org......... två krökar, som går ihop till ett rör, samt ljuddämparen......
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |