Polares ex, ok?

Är polares ex fri jaktmark så fort de gjort slut?

• Antal röstningar
    0
Hur är det med dig just nu då Hans?

Fy fan vad förbannad jag skulle blivit.. förstår dina tankar om att "mosa" han men då blir det säkerligen bara mer problem.
Hoj terapi kanske? Du kan få åka å torrgasa lite på min 954 om du vill eftersom du är hojlös för tillfället. ;)

Hoppas det löser sig, trodde inte du hade strulig bakgrund så trevlig som du är iaf!
Du är bättre än så nu. :tummenupp

Last edited:
Håller med alla föregående skribenter, dissa polaren och den enda kontakten du ska ha till ditt ex. är rent informativt ang era barn. Kan förstå att du vill slå in huvudet på din s.k. polare men är han värd att i värsta fall skaka galler för någon månad?

På internet är alla "bad asses", men jag har faktiskt en "lite strulig" ungdomstid i bagaget. Ni skulle bara veta hur sugen jag är på att mosa honom.
Men det gör mig till den bittre, lite misslyckade snubben som känner sig brädad av en annan.
Och så är det inte.

Det är bara att han verkligen inte fattar vad problemet är, och inte ens öppnat käften till mig.

ok men har du försökt prata med han?

vad du än gör... "mosa" honom inte, det leder bara till att hon blir mer övertygad om hur gullig o fin denna nya mannen är och du blir mer "bad ass"

största skitstöveln i detta anser jag ditt ex vara, har hon lite sans så säger hon väl stopp o inte lägger upp sej som en s****a, din fd polare är just bara en fd... fråga honom om det var värt det, att sumpa en polare för en polares ex?? Ut o kör hoj o rensa skallen så fort det blir åkväder, glöm inte skjutssadeln!!

Jag är som sagt lugnast i hela hälsingland nu för tiden, så ni behöver inte oroa er :-).

Han tycker helt enkelt inte att det här borde vara ett problem, och fattar inte varför jag är "lite upprörd".

Men, jag tänker inte bittra ihop.
Jag kommer att gå igenom detta utan att skämmas över mig själv, och ha en strålande relation med ungarna. Om de två skulle mot alla odds hitta varandra på riktigt (de matchar typ noll) så må det väl vara hänt.

Han förlorade en bra polare på detta, och mitt ex gjorde att allt samarbete vi kommer att ha framöver blir lite jobbigare.
Det är deras val, och det får de ha bekymmer med på egen hand.

Falken, jag är typ 100 år äldre än dig, och har haft gott om tid att hitta på tok medans du hade blöjor.

..
Falken, jag är typ 100 år äldre än dig, och har haft gott om tid att hitta på tok medans du hade blöjor.

Ja men allvarligt vadå 100 år äldre? Känns som att ni kommer lämna mig på något jävla bollhav när vi ska ut å åka i sommar.

Jag är inte liten :4skrika

:hihi

Jag är i alla fall yngre än dennis och magnus, så om du sitter i bollhavet kan jag nog få vara och leka i gungställningen medans farbröderna åker hoj.

Får ursäkta mina fördomar men jag tycker det där låter som ett äkta bond-håla-drama.. Kan bara hända i en stad/by under 50k invånare.. =inavel..

Du verkar vara en reko snubbe så ta ditt pack o flytta till en större stad o börja leva ett riktigt liv... Det löser sig med ungarna med om man inte flyttar ap-långt..

Miljöbyte is tha shiiit!!!

:tuttar

På internet är alla "bad asses", men jag har faktiskt en "lite strulig" ungdomstid i bagaget. Ni skulle bara veta hur sugen jag är på att mosa honom.
Men det gör mig till den bittre, lite misslyckade snubben som känner sig brädad av en annan.
Och så är det inte.

Det är bara att han verkligen inte fattar vad problemet är, och inte ens öppnat käften till mig.
Brev är underskattat.
Skriv ett ärligt brev till polaren och ett lika ärligt till exet.
Emedan ni har barn ihop kommer ju relationen aldrig att avslutas helt.
Acceptera det.
Även om du inte vill flytta, så kan det vara en bra idé att sticka iväg ett tag.
Miljöombyte ger distans.

Förhoppningsvis kommer du att kunna skratta åt det hela när du inser att det var du som blev vinnaren.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon