Polares ex, ok?

Är polares ex fri jaktmark så fort de gjort slut?

• Antal röstningar
    0
Vilken jävla soppa.

it's out of your hands.

koncentrera dig mer på hur du vill att DITT liv ska vara som singel. lägg fokus och energi på vad du vill i livet, inte ditt ex eller din kompis, ju förr desto bättre.

självklart ska du vara ledsen, arg, besviken etc etc etc men du måste förr eller senare gå vidare och låta de vara, det är deras beslut oavsett vad du tycker.

Replik på en massa:
Jag VET att han inte snodde henne. Vi har haft det skitbra TILLSAMMANS, och vi sabbade vårt förhållande TILLSAMMANS. Det kan jag leva med, jag är jävligt besviken på mig själv, men jag kan leva med det.

Att min polare, enligt mig, är ett as är lite svårare.

Det är egentligen det som jag är brydd över, är det bara jag som ser det så?

Jag har suttit och lysssnat då han grinat över att hans ex har en ny, och setat i bilen och supportat då han har åkt fram och tillbaka utanför hans ex nya killes hus.

Vilken jävla soppa.

Du har helt och hållet rätt i att vara skitförbannad på din s.k polare.
Men ju mer du visar ditt ex att du mår dåligt desto mer självförtroende ger du henne. Svälj bitterheten och njut av livet, framförallt tillsammans med barnen för då kommer deras svek mot dig att slå tillbaka mot dom själva. Det låter säkert lättsinnigt, men eftersom du ändå inte får tillbaka henne är det bättre att du fokuserar på dig och ditt liv nu. Att du sätter barnen i första hand när dom mest behöver det och inte dumpar iväg dom för att kunna roa dig, där har du din styrka och din framtid. Oavsett ålder så märker barn vad som pågår och du är den stora tryggheten för dom just nu. Glöm bara inte att skriva upp all extratid du tar på dig så att hon kan hoppa i halmen, du kanske behöver den infon i framtiden.

1. Ringa polaren och säga att du har haft könsjukdomar så du vill vara schysst med honom och be honom testa sig själv, framförallt eftersom hon tar den i munnen och sväljer, vilket kan vara bra att tänka på när de ska kyssas.

2. Se till att få gråta ut med polarens morsa eller syster. Sedan se till att få till det med någon av dem och säga till polaren att även om hans morsa är otrogen mot hans farsa så är det ju bara sex och det är ju ändå naturligt.

Men det är aldrig för sent att bli en bättre människa, och tänk på att...

No man ever steal your wife, She leaves you!

Måste hålla med här.. Din kvinna var ju uppenbarligen rätt "KOKO!" som blev tillsammans med din kompis:dummer men jag tycket fan att din kompis är värst! han äcklar mig för jag känner igen den typen av personlighet!:zpy Har själv haft sådana polare som kommer och bölar och vill ha hjälp men när man sen själv behöver något så är de antingen lååångt borta eller själva anledningen! Men man lär sig tror jag att sortera bort dem människor efter ett tag.

Hoppas det löser sig och det bästa vore ju om din f.d polare kunde försvinna från exet också för då slipper du oroa dig för att det där jävla aset ska vara nära dina barn när dom är med exet!

:fakta

[YOUTUBE-ID]UCyk-2MGlLo[/YOUTUBE-ID]

"Go home and tell your mom, she's about to get fucked!":rofl:rofl

hahaha jaa den här filmen har man ju sätt förut!
Hade ett ex som var otrogen mot mig (Iofs var jag rätt blåögd) och efter jag såg den här filmen fick jag fan mardrömmar som fick mig att le:hihi

Last edited:
The only thing worse than beating a dead horse is betting on one.

Är det slut så är det, du äger inte ditt ex, hon får träffa vem hon vill. Men nu handlar det inte om det, det handlar om moral och vad som är rätt och fel och inte om vad som är lagligt, eller vad som skulle vara rätt i en perfekt värld. Din polare gör fel, punkt slut.

Om någon kommer till mig och är helt ärlig på saken, "Du nu är det så här, vi har träffats ett tag och det fungerar jättebra och jag vill satsa." Så är det en helt annan saga. Men då fan först efter två-tre år, inte veckor.

Här lät det inte likadant i lördags, då jag och polaren skulle till ett poolparty med en annans polares ex (den polaren fick inte följa med för henne).

"Fan, kan inte du försöka sätta på henne? Fan vi blir ju buksvågrar, fan vad kul!"

:hihi

Läste att du satt i en betydligt mer "mature" situation. Din polare blir på något vänster en slags "plastfarsa". Det är lite sjukt. Har din polare tänkt så långt? Nej han bör nog låta bli att fiska i samma vatten... :gnissla

Last edited:
Regel nummer 1 för fan!...Man ska fan aldrig dejta en polares ex. Är man bekanta och får ett ok från personen i fråga kan det vara okey..Men tighta buddies...never!

Du är nog den enda av de som är stabil, när de kommit ner på jorden och insett att deras känsloförvirring gjort att de bajsat med byxorna uppe så är de de största förlorarna i detta drama. Respekt till dig att du tar det så bra, själv hade jag gjort väldigt hemska saker med min bästa vän.

Filmen som lades upp med snubben som pökade morsan är fan helt rätt!!! bättre stridsmetod finns inte.

Finns en sjuk händelse här där jag bor. En snubbe är tillsammans med en brud och skaffar två barn med henne, efter några år lämnar han henne och börjar träffa hennes syrra istället och även med henne så skaffar han barn. Fuuuuckt up! Ungarna blir både syskon och kusiner :S

Mm som trådskaparen själv skrev "i en håla" där alla känner alla.. det är en av anledningarna att jag inte nånsin kommer bo i en håla!

Efter vad jag läst i denna tråd verkar de båda lida av ångest för att vara ensam. Typ man klarar inte av att vara själv, ensam, utan att det gnager o plågar. Det tycker jag är ett svaghetstecken! Klart man klarar sej själv!

O till trådstartaren, du som ställt upp för din kompis som bölat ut på din axel mm o tillbaka kommer en jävla knogmacka på det här viset.. mm sure, jag tror vad jag vill om de utläggen som kommer från deras håll efter vad som hänt.

Visst det kan säkert vara så att det ploppat upp efter att ni gjort upp men fiifaa va patetiskt att av alla alternativ som finns i världen så väljer man bästisens kompis i ett infekterat läge.

För mej verkar det som om din kompis gärna sabbar er vänskap för att tillfredställa sitt ego! Han skulle säkert titta åt ett annat håll direkt om ett pangkex tittade åt hans håll men dräller det av gångbara alternativ i er by?
Är han en stekare som bläddrar i menyn varje kväll eller är han en feg latoxe som tog vad som föll framför dörren? Det borde ju du veta som känner honom sen länge?!

Mitt tips till situationen straight from the box: Skit i de där patetiska asen o gå vidare i livet! tro mej du kommer bli glad att du kom på den tanken tidigt.
/J

rock on! våga båga, tufft o köra fort!:hihi

Det finns två råd jag kan ge dig.

1) skit i det.... 2) gå sorglöst vidare.
visst är det tufft osv men det är som det är och det bästa du kan göra av det är att acceptera att det är som det är.
visst det är inte som du ville osv men det är som det är när det inte blev som det skulle. DU bestämmer hur DU vill spendera DIN tid. Du väljer att antingen grotta ner dig i det och om du gör det tillräkligt bra så kommer du aldrig upp ur det gyttjehålet du gräver dig, eller så väljer du att gå vidare och kanske finner någon annan som uppskattar det du har att ge mer än hon som lämnar dig. oavsett vilket så är det du som väljer hur du vill må. Hur du hanterar detta påverkar ju även dina barn. mår du bra mår de bra eller iaf bättre än om du mår skit.

Vi har ett liv (iaf vad de flesta av oss tror iaf), varför inte leva det fullt ut utan sorg över spilld mjölk.
ditt val! vill du må bra VÄLJ då det. skit i det som varit och kolla frammåt.

Lycka till och säg hejdå till din fd polare för han är ju inte polare mot dig iaf.

Last edited:
Och med ett så gott hjärta som du har och omtanke gentemot andra människor tror jag inte du har svårt att träffa vänner som är bättre än honom och även ger samma vänskap som du gett honom till dig.

Replik på en massa:
Jag VET att han inte snodde henne. Vi har haft det skitbra TILLSAMMANS, och vi sabbade vårt förhållande TILLSAMMANS. Det kan jag leva med, jag är jävligt besviken på mig själv, men jag kan leva med det.

Att min polare, enligt mig, är ett as är lite svårare.

Det är egentligen det som jag är brydd över, är det bara jag som ser det så?

Jag har suttit och lysssnat då han grinat över att hans ex har en ny, och setat i bilen och supportat då han har åkt fram och tillbaka utanför hans ex nya killes hus.

Vilken jävla soppa.
lider med dig kompis.
har ochså gott isär med min fru och har 2 barn,känner igen mig i det du skriver.
bor ochså i en lite håla som du där alla vet nästan allt och en annan vet inte ett skit.
gjorde allt i min makt för att få äktenskapet att fungera men till slut får man nog och måste börja om på nytt.
tack och lov har jag inte en polare som springer där och doppar den med jämna mellanrum,hade jag haft det så hade jag nog varit tvungen att åka till hispan,jag hade blivit galen på den polaren.....
men hur det än är så tror jag att man alltid kommer att ha känslor för sitt eller sina ex långt inne i skallen även om man inte erkänner detta.
att gå isär är ett misslyckande,det kan nog alla hoppa upp på stolen och klappa sig i arslet på erkänna.
den dagen exet träffar en ny och som ska bli styvpappa för mina barn,jag vet ärligt talat inte hur jag kommer att hantera den situationen:mad:
jag hoppas det löser sig för dig hans i framtiden.
mvh anders//spawn
ps:du är inte ensam i detta avlånga land att vara blåögd....

Finns en sjuk händelse här där jag bor. En snubbe är tillsammans med en brud och skaffar två barn med henne, efter några år lämnar han henne och börjar träffa hennes syrra istället och även med henne så skaffar han barn. Fuuuuckt up! Ungarna blir både syskon och kusiner :S

Haha:näsblod

Man får oväntat nyanserad input ibland, från lite oväntade håll..

Orsaken att jag hänger ut mig och bölar på ett internetforum är som sagt att jag undrade om det var jag som var idiot som var upprörd på min "polare".

Men det verkar de flesta förstå.

Orsaken att jag hänger ut mig och bölar på ett internetforum är som sagt att jag undrade om det var jag som var idiot som var upprörd på min "polare".

Du verkar inte vara den som är idiot i det här dramat.

Din s.k polare har svikit och det rätt så ordentligt. Tala om för honom vad du tycker och tänker och lägg inte mer energi på honom. Men han kan gott få veta vad du anser.

Och jag hoppas för kidsens skull att det hela inte blir alltför förvirrat. :ätapiller

Lycka till.

/Madelene

Man får oväntat nyanserad input ibland, från lite oväntade håll..

Men det verkar de flesta förstå.

Nej, du är inte en idiot. Som sagt, åk dit och ge på fanskapet, det har han förtjänat. Och han borde ta det som en man också om han inte är helt jävla dum i huvudet.

På internet är alla "bad asses", men jag har faktiskt en "lite strulig" ungdomstid i bagaget. Ni skulle bara veta hur sugen jag är på att mosa honom.
Men det gör mig till den bittre, lite misslyckade snubben som känner sig brädad av en annan.
Och så är det inte.

Det är bara att han verkligen inte fattar vad problemet är, och inte ens öppnat käften till mig.

På internet är alla "bad asses", men jag har faktiskt en "lite strulig" ungdomstid i bagaget. Ni skulle bara veta hur sugen jag är på att mosa honom.
Men det gör mig till den bittre, lite misslyckade snubben som känner sig brädad av en annan.
Och så är det inte.

Det är bara att han verkligen inte fattar vad problemet är, och inte ens öppnat käften till mig.

Var med om samma sak för en massa år sedan (iof inga barn inblandade), tjejen dumpade mig och blev omedelbart (ev med visst överlapp) ihop med en av mina absolut närmsta polare, dessutom "vågade" ingen berätta för mig så jag grät ut för polaren hur jobbigt allt var samtidigt som dom var ihop, alla i bekantskapskretsen utom jag visste och fan vad bortgjord jag kände mig när en annan kompis tillslut berättade hur allt låg till :mad:

Jag kan lova dig att även jag, som inte har någon som helst "strulig" bakgrund, satt och dagdrömde om mosa/spränga/skjuta dom båda. Inte för att jag någonsin gjorde något eller ens började någon realistisk planering av att verkställa detta men så jävla full av hat som jag var då har jag aldrig varit i något annat sammanhang, blev nästan rädd av hur kraftigt hatet kunde bli. Så jag är inte ett dugg förvånad över att du vill "mosa" honom, speciellt inte om du kanske har sådan bakgrund (men gör det för helvete inte, han är inte värd det)

I mitt fall är bruden glömd sen länge, är sedan länge lycklig sambo och snart gift, men polarn (som numera är gift med en annan kvinna och jobbar på samma storföretag som jag, om än på helt annan avdelning)... ja, vi snackar ibland men han kommer aldrig att bli någon av mina närmare vänner. Någonstans i bakhuvudet så litar jag helt enkelt inte på honom. :gnissla

Visst har han som vissa skriver "rätt" att dejta ditt ex men då har du definitivt "rätt" att inte vara kompis med honom längre.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon