Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
serp skrev:Kan någon förklara vad dessa är? Alla verkar sälja dem nya eller nästan nya för bara några tusen. Varför finns de? Varför vill ingen ha dem? Varför är de så små? Varför så billiga? Berätta innan jag får fnatt![]()
MangeH skrev:
serp skrev:Hm. sitter man inte väldigt obekvämt på dem? Hur fort går de? Blev lite nyfis nu när du nämnde det om gocart-bana...
. Känslan att behöva luta sig framåt för att inte gå ut allt för högt på bakhjulet ur böjarna måste upplevas.... 
serp skrev:Kan någon förklara vad dessa är? Alla verkar sälja dem nya eller nästan nya för bara några tusen. Varför finns de? Varför vill ingen ha dem? Varför är de så små? Varför så billiga? Berätta innan jag får fnatt![]()
Finns 4 klasser...40cc -75kg,40cc +75kg,40cc +90kg och 50cc fri trimm klassHightuned skrev:Billiga? jag köpte en ny GRC midi -99 och då gav jag 21500:- för den, det du tänker på är billiga Kinakopior som du inte får tävla med(max 40cc för pocketbike racing). Prova och kör så får se vad dom ska va till, det är buskul!![]()

R2 skrev:de här 110cc 4taktarna (kina) är det växel på dom?
finns det justa däck för gocartbane åka till dom?
ligger på ca8hk orginal va, trim?
finns det vattenkylda 4takt?
nånn billig till salu kanske...
DEEMON skrev:Finns 4 klasser...40cc -75kg,40cc +75kg,40cc +90kg och 50cc fri trimm klass![]()
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |