PMC Film: Wild Thing!

jboive

Pjååår Räijsing
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM Super Duke 1290R / KTM 300 EXC TPI 2021
Alright! Då var det dax igen! :D

Ny busfilm, i dubbelbemärkelse. Ytterligare en ego rulle på Quad, men denna Quad har ni inte sett tidigare.


Några screenshot som inte säger så mycket om körningen. Men en hel del om editeringen av denna film.


Kommentarer välkomna! ;)


Tack till Fred för space! (Kommer även upp på PMC servern inom kort)

Länk:
http://hem.spray.se/ktjtest/WildThing.wmv 25Mb 2:15min [Right Click / Save as...]

Du har väl inte missat de två tidigare klippen?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=88886
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=88918


/R
 

Bifogat

  • WildThing.gif
    WildThing.gif
    25 KB · Visningar: 1,383
Ljudklippet i slutet som slutade i buande var ju absolut roligast på länge!

Fast det var bra editerat också.
 
Grymt! Fruktansvärt stabilt på det hoppiga underlaget, impad!

Grym editering, skrattar fortfarande åt ljudklippet, ska bara skriva klart och sen titta igen ;-)

Grym server! 5 mb/sek?! nice, kanske ska ladda ner den igen bara för att det går så snabbt :rolleyes:

Ser fram emot nästa, mvh Stefan
 
Snygg film :tummenupp
(Man har lite och lära i filmediteringens konster :hihi )
 
Raid72 skrev:
Alright! Då var det dax igen! :D

Ny busfilm, i dubbelbemärkelse. Ytterligare en ego rulle på Quad, men denna Quad har ni inte sett tidigare.


Några screenshot som inte säger så mycket om körningen. Men en hel del om editeringen av denna film.


Kommentarer välkomna! ;)


Tack till Fred för space! (Kommer även upp på PMC servern inom kort)

Länk:
http://hem.spray.se/ktjtest/WildThing.wmv 25Mb 2:15min [Right Click / Save as...]

Du har väl inte missat de två tidigare klippen?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=88886
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=88918


/R

Snyggt gjord film! :tummenupp
 
Bra film :tummenupp , men kan du inte sätta ihop dina filmsnuttar iställrt för att lägga upp 2min åt gången. Det kanske innebär mer jobb för dig (vad vet jag) men vi andra får ju njuta ännu längre :yoparty .
 
Är det Burt Reynolds nya Fyrhjuling? :D
 
Bra jobbat raid! Väldigt snyggt editerat! :tummenupp

Bara en liten fundering... eftersom filmen heter "wild thing" skulle det inte varit bättre med den här låten: "wild thing! you make my heart sing!"?
Vad den nu heter, ni vet säkert vilken det är jag menar :)
 
Olof.B skrev:
Bra jobbat raid! Väldigt snyggt editerat! :tummenupp

Bara en liten fundering... eftersom filmen heter "wild thing" skulle det inte varit bättre med den här låten: "wild thing! you make my heart sing!"?
Vad den nu heter, ni vet säkert vilken det är jag menar :)

Ja vad heter den nu igen
 
Tack killar! Jag är själv rätt nöjd.


Olof B - Tja, hade varit ett alternativ. Men jag tycker introt på Tone Locs låt passade bättre till mitt klipp. Men det kommer säkert flera klipp och flera låtar... ;)


/R
 
Raid72 skrev:
Tack killar! Jag är själv rätt nöjd.


Olof B - Tja, hade varit ett alternativ. Men jag tycker introt på Tone Locs låt passade bättre till mitt klipp. Men det kommer säkert flera klipp och flera låtar... ;)


/R


Hehe, ok, då väntar jag medspänning på en film med den låten :)
 
Den som väntar på något gott...


/R
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top