Film: Den här vill ni inte misssa!

jboive

Pjååår Räijsing
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM Super Duke 1290R / KTM 300 EXC TPI 2021
Idag är jag på hugget!


Kreativiteten bara sprutar ur öronen på mig.. :p:


Quad driftas genom rondell med tillbehör.... :yoparty

Screenshots:

3242-m.jpg


3243-m.jpg




Länk:
http://hem.spray.se/ktjtest/SlidingIT.wmv 20Mb 1:50min [Right Click / Save as...]

Tack igen Fred! :tummenupp


Ja, det är preciiis så skojsigt som det ser ut! :D


/R

P.S. Eventuella moralkakor får ni gärna skriva. I en annan tråd...
 
usch varför ska alla använda wmv format, har alltid problem med dom filerna :va
 
moralkaka on:

moralkaka off:

Coolt : ) Men filma gärna nå annat roligt också nu när ni ändå hade
tagit er ut i snålblåsten :)
 
Raid72 skrev:
Kanske för att det är det bästa formatet? Minst storlek och bäst bild... ;)

Uppgradera till senaste mediaspelaren och/eller tanka hem VLC spelaren:
http://www.videolan.org/vlc/


/R

kör Linux o har ett jävla problem med det där formatet, vissa filmer funkar, vissa inte, en ren chansning varje gång man tankar ner en film
 
Grymt Raiden! :yoparty Nu har man skaffat sig ett nytt tangentbord så man kan posta lite skumma frågor och svar! :tuttar blir det någon lek på onsdag?
Onsdags filmen var inte dum du klockren kan man säga grymm kille :slicka med trevliga stoppesar :3freak
 
Last edited:
Ha ha coolt men kan det inte hugga otäckt och börja volta när man kör sådär :va :tummenupp
 
Ibland krävs inte mycket för att man ska ha kul, lär ju fått en del blickar.. :hihi
 
John skrev:
Mirror: http://sporthoj.years2.com/SlidingIT.wmv

Fet film! Såg ut att vara vansinnigt kul!

(...och en fråga.. som man kanske inte får ställa i Sverige.. :rolleyes:
Varför har föraren bara ett ben? Olycka med hoj? I vilket fall, GRYMT bra grej istället för hoj!)


Tack för Mirrorn!

Föraren, jag, har haft bencancer för mååånga år sen (nästan 20). Kört tvåhjuling, med ett ben, runt 14 år nu. Finns ett antal filmer på det hos www.potatoesmc.com... ;)

Slutade för snart tre år sen då jag var med om en svår mc olycka som höll på att kosta mig livet. Började köra och tävla med fyrhjulingar istället.


/R
 
Hoho... 13 views och 12 kommentarer. SÅ ska det se ut! :tummenupp


/R
 
nice :tummenupp Alltid trevligt när man känner igen sig! Kommer ihåg den där filmen där det var en motard som la långa lakritsränder runtom i nacka och vid ett tillfälle drog de förbi mitt hus. Nästa morgon så undrade jag varfan det 30m långa märket genom kurvan utanför huset hade kommit ifrån :rolleyes:

Kör så det ryker!
 
Jisses! Trodde inte man kunde ha så skoj med en 4-hjuling på allmän väg! :)

Märk väl den förvirrade bilisten som kör ut (runt 1:00) framför i rondellen. En klassiker plåtlådorna aldrig får nog av! :kocko
 
Oj vad roligt det där såg ut :tummenupp Ta rondellen åt andra hållet nästa gång :)
 
Kan inte låta bli att slänga in en moralkaka åt dig för det behövs.

Om du tänker ett steg längre så kanske bilarna som kommer in i rondellen inte vet om att du har full koll eller hur? Lätt gjort att "Svensson" slår på ett tvärnit eller nått annat galet och vips smäller två bilar och du blir indirekt anledningen till det.

Jag har gjort liknande idiotgrejer när man inte visste bättre. Gör det på en plats utan trafik, minst lika kul :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top