Playing with Fire(storm)

janebrink

http://www.famiglia-aprilia.se/
Gick med
3 May 2007
Hoj
Aprilia RSV Mille ´99, Honda CRF450R ´04
[YOUTUBE-ID]v6OM8kxyo3M[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Snygg hoj ... kul med film men 13 minus för uteblivet hojljud .. hade varit 15 minus för det men det var ju flera sekunder med mysljud i mitten ;)

jag vill också oueela

Snygg hoj, bra klippt, bra filmat, bra musik.

Men nog förväntade jag mig lite twinljud :)

varför spelar du filmen baklänges? annars var det bra! långa stoppies!
eftertexterna var bäst :tummenupp

kul att se gammelstormar på film, bra film med :)

men skippa musiken i nästa va.. riktigt hemsk :va

Fint filmat förutom då du filmade asfalten (vad skulle det vara bra för?).:rolleyes:

Men som sagt man vill ha med hojljudet!

Tackar för alla komentarer! :) Dom e välkomna.

D e min första film någonsin som ja filmat och redigerat så ja e nog ändå rätt nöjd med den. Skulle bara lattja lite o se hur kvalitén blev om ja satte min vanliga DV kamera med buntband på passagerarsadeln. O d blev rätt bra. :)

Men ja fattar piken om att d va för lite motorljud. Ska korrigera detta o lägga upp på nytt. Inge svårt. :)

Japp den e filmad i och runtomkring kungälv. En sväng mellan kareby o diseröd, en sväng mellan kornhall och kärna via gloseby å så en sväng i centrala kungälv.

Ja krympte ner 45 minuter till 3 minuter o nånting. Ja ville inte dra igång med själva filmen för än introt på låten va slut. Blir effektfullast så. ;)

Nästa investering blir en actioncam, o den får nog min Mille inviga. DÅ får VTR:en stå vid sidan av vägen o se på. ;)

//Janebrink.

Last edited:
Bort med musiken (sönderspelad på banditx10), vänd kameran framåt, å ba tjör!

annars bra. :)

hehe... jo men d e ju där problemet kommer in.. Ja har inget fäste att sätta den framåt.. Tyckte att sadeln va d mest skakvänligaste stället oxo. :) Men ja får la göra nått fäste i närheten av tanken. Eller... hmmm.. ja har funderat på att ta en gammal hjälm o dra en m8 bult genom så ja kan sätta fast min DV kamera i hålet för stativet... Då borde man få go vinkel...

kapar tråden lite

[YOUTUBE-ID]jHe3qa32CSQ[/YOUTUBE-ID]Baklängsfilm is da shit :D :D :D

(sorry janebrink, va bara tvungen =) )

Riktigt fint ljud från hojen. Fan vad bra den låter. Skippa stillbilderna, radioaktivskylten och gubbrocken nästa gång så blir det skitbra :)

Sådärja.... gôtt ljud i den spisen.
Blev ännu bättre om man gick in på youtube-sidan och klickade på "watch in high quality"

:tummenupp

haha... fanken va alla har nått emot go musik till en go film?! Lite roligare än ren film får man allt ha. :)

Stilbilderna la ja in för att ja inte ville börja med filmen direkt... Det blir lixom mer effekt om man drar igång med rullen när creschendot infaller! ;) Men ja kanske skulle ersatt det med lite söndagskörning, för att sedan gå helt loco... Får bli till nästa projekt som sagt. :)

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa