Playing with Fire(storm)

janebrink

http://www.famiglia-aprilia.se/
Gick med
3 May 2007
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia RSV Mille ´99, Honda CRF450R ´04
[YOUTUBE-ID]v6OM8kxyo3M[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
Snygg hoj ... kul med film men 13 minus för uteblivet hojljud .. hade varit 15 minus för det men det var ju flera sekunder med mysljud i mitten ;)

jag vill också oueela
 
Snygg hoj, bra klippt, bra filmat, bra musik.

Men nog förväntade jag mig lite twinljud :)
 
varför spelar du filmen baklänges? annars var det bra! långa stoppies!
eftertexterna var bäst :tummenupp
 
kul att se gammelstormar på film, bra film med :)

men skippa musiken i nästa va.. riktigt hemsk :va
 
Fint filmat förutom då du filmade asfalten (vad skulle det vara bra för?).:rolleyes:

Men som sagt man vill ha med hojljudet!
 
Tackar för alla komentarer! :) Dom e välkomna.

D e min första film någonsin som ja filmat och redigerat så ja e nog ändå rätt nöjd med den. Skulle bara lattja lite o se hur kvalitén blev om ja satte min vanliga DV kamera med buntband på passagerarsadeln. O d blev rätt bra. :)

Men ja fattar piken om att d va för lite motorljud. Ska korrigera detta o lägga upp på nytt. Inge svårt. :)

Japp den e filmad i och runtomkring kungälv. En sväng mellan kareby o diseröd, en sväng mellan kornhall och kärna via gloseby å så en sväng i centrala kungälv.

Ja krympte ner 45 minuter till 3 minuter o nånting. Ja ville inte dra igång med själva filmen för än introt på låten va slut. Blir effektfullast så. ;)

Nästa investering blir en actioncam, o den får nog min Mille inviga. DÅ får VTR:en stå vid sidan av vägen o se på. ;)

//Janebrink.
 
Last edited:
Bort med musiken (sönderspelad på banditx10), vänd kameran framåt, å ba tjör!

annars bra. :)
 
hehe... jo men d e ju där problemet kommer in.. Ja har inget fäste att sätta den framåt.. Tyckte att sadeln va d mest skakvänligaste stället oxo. :) Men ja får la göra nått fäste i närheten av tanken. Eller... hmmm.. ja har funderat på att ta en gammal hjälm o dra en m8 bult genom så ja kan sätta fast min DV kamera i hålet för stativet... Då borde man få go vinkel...
 
kapar tråden lite

[YOUTUBE-ID]jHe3qa32CSQ[/YOUTUBE-ID]Baklängsfilm is da shit :D :D :D

(sorry janebrink, va bara tvungen =) )
 
Riktigt fint ljud från hojen. Fan vad bra den låter. Skippa stillbilderna, radioaktivskylten och gubbrocken nästa gång så blir det skitbra :)
 
Sådärja.... gôtt ljud i den spisen.
Blev ännu bättre om man gick in på youtube-sidan och klickade på "watch in high quality"

:tummenupp
 
haha... fanken va alla har nått emot go musik till en go film?! Lite roligare än ren film får man allt ha. :)

Stilbilderna la ja in för att ja inte ville börja med filmen direkt... Det blir lixom mer effekt om man drar igång med rullen när creschendot infaller! ;) Men ja kanske skulle ersatt det med lite söndagskörning, för att sedan gå helt loco... Får bli till nästa projekt som sagt. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top