Platsar denna på blockets lycksökartoppen?

Kawwa skrev:
:eek: http://www.blocket.se/view/4407163.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0 :brynad

Vad vet jag ? Jo, att jag iaf ALDRIG skulle ge så mycket för en sån bil, men den kanske inte är orimligt dyr. Någon som vet ?

Ahhh, fyy fan!!
Hade ALDRIG gett närmare 80 lakan för en "rutten" SAAB 900 som är av -88 års modell och DESSUTOM rullat 19,000 mil!
Visserligen är den välvårdad och fullutrustad, men vaa faaann......killen får vakna ur drömmen! :huvet :kocko

Många har böjelser för cabar, priset kanske inte är helt åt skogen trots allt. Själv skulle jag inte bjuda fem spänn... :D

Jodå, av mig skulle killen få 5 loppor. Jag försökte gissa priset inna jag tittade på annonspriset....... gissa hur mycket under jag låg ..........hehehehe 49000

Dom är dyra dom dära cabb´arna. Men den där låg en 20-25 000 över normalpris för det skicket. Kanske var en Aeeeero T16 snurra i den med teh slow and teh boring dekaler som gör den värd 20 000:- extra? :näsblod

The-PatriX skrev:
Dom är dyra dom dära cabb´arna. Men den där låg en 20-25 000 över normalpris för det skicket. Kanske var en Aeeeero T16 snurra i den med teh slow and teh boring dekaler som gör den värd 20 000:- extra? :näsblod

175Hk med katt är en 16V turbo motor.
å överpris? njae, prutmån skulle ja vilja säga...

Gillar man SAAB så, entusiaster är ett lustigt släkte.....personligen gillar jag inte caben men vanliga CC:n är ju en otroligt charmig bil!!!
Men smaken är ju delad....jag skulle hellre betala det där priset för den än 100papp för en Sierra Cossie tex!! dom om några är det överpris på.....men som sagt, entusiaster är ett lustigt släkte och man hittar alltid ursäkter till sig själv för att motivera dåraktiga köp.... :tungan

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt