Plats på SRW idag!

Tsunami skrev:
2196361 Men gubben om då om du stannat ett pass till så hade du set hur plast möte asfalt :7peta

Ta det inte så allvarligt, det enda som Maffan skrapar är billack.

Tack funkisar

Tack alla funktionärer som stod ute och huttrade för att vi skulle ha kul! :tummenupp
(Jag såg att vissa sprang rundor vid tornen för att hålla värmen)

Tsunami skrev:
2196007 Det gick fint att köra idag faktiskt!
Lite blött första passet sen torkade det snabbt upp :tummenupp

Så det gick fint att köra högt tempo :banana

Ja, det var faktiskt riktigt roligt igår, som vanligt, trots lite fukt. :)
Synd att så många lider av vattenskräck. Vi var inte många kvar i röd.

Det är inte alls fel att träna i lite blött. Tempot blir lägre och man har gott om tid att fundera och testa spårval mm.
Det gjorde inget att det torkade upp lite mer mot slutet. :tungan

/Z

-Z- skrev:
2197288 Tack alla funktionärer som stod ute och huttrade för att vi skulle ha kul! :tummenupp
(Jag såg att vissa sprang rundor vid tornen för att hålla värmen)

Ja, det var faktiskt riktigt roligt igår, som vanligt, trots lite fukt. :)
Synd att så många lider av vattenskräck. Vi var inte många kvar i röd.

Det är inte alls fel att träna i lite blött. Tempot blir lägre och man har gott om tid att fundera och testa spårval mm.
Det gjorde inget att det torkade upp lite mer mot slutet. :tungan

/Z

satan va din hoj låter :3freak

filmen e på g nu har tagit ut matrialet som ska klippas av 35min film blev de 16min som nu ska klippas till ca 7-10min går inte mindre har ju ett helt varv meed pgh som tar lång tid :näsblod fast de va ju blött och bara varv 2 så.. :hihi

Zenit skrev:
2197503 satan va din hoj låter :3freak

filmen e på g nu har tagit ut matrialet som ska klippas av 35min film blev de 16min som nu ska klippas till ca 7-10min går inte mindre har ju ett helt varv meed pgh som tar lång tid :näsblod fast de va ju blött och bara varv 2 så.. :hihi

Slag under bältet, men här kommer returen: Snällt av dig att skippa körningen så att du kunde filma, visst ja, du hade ju inte något annat för dig. Alla vet ju varför :tungan :pannkyss Jag skall flagga på söndag, skall du köra måste jag vara alert hela tiden..

Upp med den nu, filmen alltså :banana

PGH skrev:
2197553 Slag under bältet, men här kommer returen: Snällt av dig att skippa körningen så att du kunde filma, visst ja, du hade ju inte något annat för dig. Alla vet ju varför :tungan :pannkyss Jag skall flagga på söndag, skall du köra måste jag vara alert hela tiden..

Upp med den nu, filmen alltså :banana

haha..klippte bara ut det varvet med dig nu o la till lite text o tid..vart kan man slänga upp de orka in koda om de o grejs så de blev 400mb..hehe gassa mer

resten kommer snart måste ju ha nåt kvar o red. på onsdagslektionen så e lite slö idag.. :hihi

EIDT: kommer inte in på ftp://ftp.years2.com/ nån som har nåt annat?

EDIT2: vill ni vet varv tid..? :hihi

Last edited:
Zenit skrev:
2197693 haha..klippte bara ut det varvet med dig nu o la till lite text o tid..vart kan man slänga upp de orka in koda om de o grejs så de blev 400mb..hehe gassa mer

resten kommer snart måste ju ha nåt kvar o red. på onsdagslektionen så e lite slö idag.. :hihi

EIDT: kommer inte in på ftp://ftp.years2.com/ nån som har nåt annat?

Kan du inte slänga upp dig på dc++ SH:hubben?

PGH skrev:
2197721 Kan du inte slänga upp dig på dc++ SH:hubben?

inte i skolan men verkar få länk av k nu =)

ska dock byta dator i skolan nu så får skicka upp den om en stund

Iaf.. på blött asfallt och andra varvet (så nu kan du inte skylla på mer) lyckades pgh att åstakomma 01:40:27 vilken om man ska tro sydskanes att banan är 2km lång ger en snitt fart på 72km/h

PGH skrev:
2197721 Kan du inte slänga upp dig på dc++ SH:hubben?

slänger upp de till mr k nu som lägger de på rr sidan :) ursäkta en dålig filmning hehe får skylla på kyla utan stativ o jobbigt o vända sig på läkarstolarna.. :gnissla men du kom med iaf :)

Zenit skrev:
2198000 slänger upp de till mr k nu som lägger de på rr sidan :) ursäkta en dålig filmning hehe får skylla på kyla utan stativ o jobbigt o vända sig på läkarstolarna.. :gnissla men du kom med iaf :)

Najs, väntar med spänning. 1:40:27 Tog det verkligen så lång tid??? Din klocka måste gå fel(gäller även din kamera)...

PGH skrev:
2198003 Najs, väntar med spänning. 1:40:27 Tog det verkligen så lång tid??? Din klocka måste gå fel(gäller även din kamera)...

haha fundera på att speeda upp de men kändes orättvist mot dig :tungan skit i funkis nästa så filmar jag igen har ju inte delar så får du en chans till innan jag ger dig fart :D

Zenit skrev:
2198000 slänger upp de till mr k nu som lägger de på rr sidan :) ursäkta en dålig filmning hehe får skylla på kyla utan stativ o jobbigt o vända sig på läkarstolarna.. :gnissla men du kom med iaf :)

:(
Inte alla som kör som är RR medlemar, en del av oss är ju norrbaggar... :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma