Plats på SRW idag!

Tsunami skrev:
2196361 Men gubben om då om du stannat ett pass till så hade du set hur plast möte asfalt :7peta

Ta det inte så allvarligt, det enda som Maffan skrapar är billack.

Tack funkisar

Tack alla funktionärer som stod ute och huttrade för att vi skulle ha kul! :tummenupp
(Jag såg att vissa sprang rundor vid tornen för att hålla värmen)

Tsunami skrev:
2196007 Det gick fint att köra idag faktiskt!
Lite blött första passet sen torkade det snabbt upp :tummenupp

Så det gick fint att köra högt tempo :banana

Ja, det var faktiskt riktigt roligt igår, som vanligt, trots lite fukt. :)
Synd att så många lider av vattenskräck. Vi var inte många kvar i röd.

Det är inte alls fel att träna i lite blött. Tempot blir lägre och man har gott om tid att fundera och testa spårval mm.
Det gjorde inget att det torkade upp lite mer mot slutet. :tungan

/Z

-Z- skrev:
2197288 Tack alla funktionärer som stod ute och huttrade för att vi skulle ha kul! :tummenupp
(Jag såg att vissa sprang rundor vid tornen för att hålla värmen)

Ja, det var faktiskt riktigt roligt igår, som vanligt, trots lite fukt. :)
Synd att så många lider av vattenskräck. Vi var inte många kvar i röd.

Det är inte alls fel att träna i lite blött. Tempot blir lägre och man har gott om tid att fundera och testa spårval mm.
Det gjorde inget att det torkade upp lite mer mot slutet. :tungan

/Z

satan va din hoj låter :3freak

filmen e på g nu har tagit ut matrialet som ska klippas av 35min film blev de 16min som nu ska klippas till ca 7-10min går inte mindre har ju ett helt varv meed pgh som tar lång tid :näsblod fast de va ju blött och bara varv 2 så.. :hihi

Zenit skrev:
2197503 satan va din hoj låter :3freak

filmen e på g nu har tagit ut matrialet som ska klippas av 35min film blev de 16min som nu ska klippas till ca 7-10min går inte mindre har ju ett helt varv meed pgh som tar lång tid :näsblod fast de va ju blött och bara varv 2 så.. :hihi

Slag under bältet, men här kommer returen: Snällt av dig att skippa körningen så att du kunde filma, visst ja, du hade ju inte något annat för dig. Alla vet ju varför :tungan :pannkyss Jag skall flagga på söndag, skall du köra måste jag vara alert hela tiden..

Upp med den nu, filmen alltså :banana

PGH skrev:
2197553 Slag under bältet, men här kommer returen: Snällt av dig att skippa körningen så att du kunde filma, visst ja, du hade ju inte något annat för dig. Alla vet ju varför :tungan :pannkyss Jag skall flagga på söndag, skall du köra måste jag vara alert hela tiden..

Upp med den nu, filmen alltså :banana

haha..klippte bara ut det varvet med dig nu o la till lite text o tid..vart kan man slänga upp de orka in koda om de o grejs så de blev 400mb..hehe gassa mer

resten kommer snart måste ju ha nåt kvar o red. på onsdagslektionen så e lite slö idag.. :hihi

EIDT: kommer inte in på ftp://ftp.years2.com/ nån som har nåt annat?

EDIT2: vill ni vet varv tid..? :hihi

Last edited:
Zenit skrev:
2197693 haha..klippte bara ut det varvet med dig nu o la till lite text o tid..vart kan man slänga upp de orka in koda om de o grejs så de blev 400mb..hehe gassa mer

resten kommer snart måste ju ha nåt kvar o red. på onsdagslektionen så e lite slö idag.. :hihi

EIDT: kommer inte in på ftp://ftp.years2.com/ nån som har nåt annat?

Kan du inte slänga upp dig på dc++ SH:hubben?

PGH skrev:
2197721 Kan du inte slänga upp dig på dc++ SH:hubben?

inte i skolan men verkar få länk av k nu =)

ska dock byta dator i skolan nu så får skicka upp den om en stund

Iaf.. på blött asfallt och andra varvet (så nu kan du inte skylla på mer) lyckades pgh att åstakomma 01:40:27 vilken om man ska tro sydskanes att banan är 2km lång ger en snitt fart på 72km/h

PGH skrev:
2197721 Kan du inte slänga upp dig på dc++ SH:hubben?

slänger upp de till mr k nu som lägger de på rr sidan :) ursäkta en dålig filmning hehe får skylla på kyla utan stativ o jobbigt o vända sig på läkarstolarna.. :gnissla men du kom med iaf :)

Zenit skrev:
2198000 slänger upp de till mr k nu som lägger de på rr sidan :) ursäkta en dålig filmning hehe får skylla på kyla utan stativ o jobbigt o vända sig på läkarstolarna.. :gnissla men du kom med iaf :)

Najs, väntar med spänning. 1:40:27 Tog det verkligen så lång tid??? Din klocka måste gå fel(gäller även din kamera)...

PGH skrev:
2198003 Najs, väntar med spänning. 1:40:27 Tog det verkligen så lång tid??? Din klocka måste gå fel(gäller även din kamera)...

haha fundera på att speeda upp de men kändes orättvist mot dig :tungan skit i funkis nästa så filmar jag igen har ju inte delar så får du en chans till innan jag ger dig fart :D

Zenit skrev:
2198000 slänger upp de till mr k nu som lägger de på rr sidan :) ursäkta en dålig filmning hehe får skylla på kyla utan stativ o jobbigt o vända sig på läkarstolarna.. :gnissla men du kom med iaf :)

:(
Inte alla som kör som är RR medlemar, en del av oss är ju norrbaggar... :tungan

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger