Bushojjen skrev:2461052Vad menar du att hondas försäkring är inget för en RR hoj ?
Jag kör en RR hoj och kom billigast undan med mina knappt 500 spänn/mån hel....
Men du kanske menar 1000RR ??
Nä jag menar RR tidigare blade ( 9xx ) är bättre klassade men 1000rr och 600rr är det ingen idé att ta honda försäkring på!