FreddaGädda
Guest
Tjöp den bästa, vettja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
abethebabe skrev:2460563saxat ur bike nr: 9/10.
nu tar jag bara + och -
bladen:
+ lättkörd, lättsvängt chassi, lättarbetad förarmiljö
- saknar effekt på topp, skarp knävinkel.
ninjan:
+ grym maxeffekt, bra kåpglas, stabilt chassi
- jobbiga vibrationer, extrem körställning, klämmer handen när man vrider styret.
gsxr:
+ råstark motor med mkt vrid, impar på både bana å landsväg
- svårjusterade backspeglar
R1:
+ fullständig vibrationsfri, bästa körtställning, bästa växellåda.
- testets sämsta bromsar.
dom som testade hojarna valde som nummer ett gixxern och som nummer 2 R1:n
inte mkt till info men det kanske kan hjälpa dig lite, lycka till![]()
Rash skrev:2460919R1:an är nog snyggast. Men en svart GSXR med ett litet slipon..![]()
Men vänta och se på -07:ans modeller
Har hört att R1:an ska bli något utöver det "vanliga". Vad man nu kan kalla vanlig i sporthojsvärlden![]()
Vill också ha en ny hoj![]()
Alex 6R skrev:2460925Vem fan skrev det testet, vem fan bryr sig om backspeglar går att ställa in ändå! de plockar man ju ändå av det första man gör. Köp gixxern. då blir du nog garanterat inte missnöjd förutom på premien
Rash skrev:2460928Kanske var för att ge en liten hint om vilken grym hoj det är
Knorrhane: Ibland önskar man att man var lite äldre så man hade råd med alla förbannade försäkringspremier![]()
knorrhane skrev:2460927...Dock inte hojen på min avatar. Jag tror det är en kawasaki![]()
M:et skrev:En hoj där körställningen inte passar mig kör jag inte snabbt på, jag har inte ens kul.
syltburk skrev:2460612Vad tror du?
men en plastraket väljer man kanske inte för dom låga premierna heller.. 
FreddaGädda skrev:2460902Tjöp den bästa, vettja
abethebabe skrev:2460563
gsxr:
+ råstark motor med mkt vrid, impar på både bana å landsväg
- svårjusterade backspeglar

Cervantes skrev:2461020Som alla andra skriver... Effekt och varvtider är nog inget som kommer begränsa dig på en literhoj..
Välj en som är bekväm, även bekväm för passagerare om det är tänkt? sen ska den ju va snygg också! och givetvis försäkringen! hondas försäkring är som sagt inget för rr hojjarna med 19k/år och 25k självriskmen en plastraket väljer man kanske inte för dom låga premierna heller..
![]()
Rash skrev:2460919
Har hört att R1:an ska bli något utöver det "vanliga".
stoooffe skrev:2460762Lite komiskt.![]()
X-up skrev:2461097Har du läst Yamahas tidning "Insider"?
Det stod så i den nämligen...![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |