Ravetrancer
Now even more badass!!!
du e den typen som väntar o väntar o aldrig köper nåt, antingen köper man skiten eller så skiter man i det.Dee_cati skrev:Min personliga åsikt är att man ska vänta ett litet tag till tills tekniken har hunnit ifatt tillverkningen. Du hittar ingen plasma under 60k-70k som är vettig, OM du vill ha bra bild även vid vanligt tv-tittande och inte bara vid dvd-tittande med komponent eller scart-rgb. Jag har varit sugen ett tag nu att köpa en plasma men efter att ha kollat på alla märken jag har haft möjlighet till så har jag bara funnit en enda som jag kunde tänka mig och det var en Panasonic (modellbeteckning kan jag inte i huvudet, har det uppskrivet nånstans dock) som kostade 74 900:-. En plasma för 25-35k i sverige skulle jag inte vilja betala mer än 10k för.
Så om du inte har jättebråttom skulle jag vänta ett tag och hålla ögonen öppna efter nya tekniker som kanske rasar in inom kort. Något som tillverkarna givetvis förnekar då de vill ta ut pengar för den gamla medans de kan skulle jag tro.
Rekomenderar inte VHS som tunerkälla, suger fett. Digitaldekoder parabol/kabeltv rekomenderar jag varmt