Fan jag hade hoppats att det skulle vara nu på ons..Rasorblade skrev:Nästan körning blir nog den 22 juni falkenberg!!!!![]()
![]()
tyvärr kan man inte hänga med.........![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fan jag hade hoppats att det skulle vara nu på ons..Rasorblade skrev:Nästan körning blir nog den 22 juni falkenberg!!!!![]()
![]()
tyvärr kan man inte hänga med.........![]()
![]()
fan... 22 har ju inte länen kommit... hur tror dom man ska ha råd då...Hultan skrev:Fan jag hade hoppats att det skulle vara nu på ons..![]()
Miss_Orchidee skrev:fan... 22 har ju inte länen kommit... hur tror dom man ska ha råd då...ja som med ville åka....
ingen som vill köpa en FZR600 ??![]()
Yamaha farfar skrev:![]()
![]()
![]()
två dar körda på Gotland ring, underbar bana
![]()
tack SH för två grymma dagar på Gotland ring som imorgon blir en till. För dom som undrar har vi GBG bor väldigt roligt här Blomman går omkring med ett leende på läpparna hela tiden
jag har lagt några ok tider på banan eller Ironman, ja ja hoppas fler får möjlighet att komma hit å njuta av denna underbara bana och inte att förglömma fina natur, japp de var en liten hälsning från Gotland syns snart alla hojvänner från Götet
![]()
Miss_Orchidee skrev:Ler är väl att underdriva....
Fast fan va ilsk ja va när det gick skit första passet... ja va nästan på väg att överge alltihopa och åka hem...
men nu kom ja hem med ett fett leende över hela ansiktet, OCH några as heta knäskraps bilder!så jäkla fränt!
ja ska bygga en egen bana när jag blir stor så ja kan köra varje dag![]()
första passet på en ny bana ska man inet räkna med att man ska köra snabbt på tar ett tag att lära sig spåren plus att hitta RytmenMiss_Orchidee skrev:Ler är väl att underdriva....
Fast fan va ilsk ja va när det gick skit första passet... ja va nästan på väg att överge alltihopa och åka hem...
![]()
Vad är det den fjärde då? Börjar bli sugen på en bankörning alltså..Miss_Orchidee skrev:Det va ju första passet på söndagen som gick skit. lördagen gick ju kanoners! då va ju fotpinnar och allt i
Spåren va buggade, däcken va hårda, folk som kollade på... , hojen cepade... ja allt gick fel.. fast inte min körning, jag gjorde allt rätt och ändå gick det inte![]()
annars gick ju allt kanoners!
Gottis: jag har fått ditt smsja är redo för den 4e juli nu, vilka ska med och vara paraply pojkar??
Lista för alla (Det finstilta: sexiga vältränade killar, iklädda supersexiga mekar brallor och bar överkropp, rufsigt hår och kåt blick och mekar oljig bringa) paraply pojkar:
1.
2.
3.
4.
Då är det körning på kinnekulle, men den är full sedan länge tydligen. resvervlistan är det som gäller i så fall och den va tydligen lång... Jag hade tur och fick köpa Gottis platsHultan skrev:Vad är det den fjärde då? Börjar bli sugen på en bankörning alltså..
Rettan måste få sträcka på benen!
Ja det får nog bli den 22 då!Miss_Orchidee skrev:Då är det körning på kinnekulle, men den är full sedan länge tydligen. resvervlistan är det som gäller i så fall och den va tydligen lång... Jag hade tur och fick köpa Gottis plats
Men åk med till falkenberg den 22 då? ja vet iof inte om jag har råd då, men annars kan du ju va paraplypojke på kinnekulle![]()
hihi.. ja okidå.... ja du får behålla kläderna på då tills du är varmHultan skrev:Ja det får nog bli den 22 då!
Na, pallar inte åka så långt för att titta på..
Lova att inte fönedra mig på banan inan jag blir varm i kläderna..![]()
IRON MAN skrev:
IRON MAN skrev:Här kommer en liten lista över dom kommande bankörningarna som det finns platser kvar till.
Anderstorp 2-3 juli
http://www.scacomp.se/bandag.asp
Kinnekulle 11 juli
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=78096&page=1&pp=20&highlight=kinnekulle+juli
Kinnekulle 5 Aug
http://www.actionpics.se/bokning.html
Kinnekulle 7 Aug
http://www.racingworld.se/
Så nu är det bara att boka![]()
Rasorblade skrev:Ngn från Götet som anmält sig till ovanstående evenemang??![]()
è sugen på att åka men man vill ju ha sällskap!
Rasorblade skrev:Ngn från Götet som anmält sig till ovanstående evenemang??![]()
è sugen på att åka men man vill ju ha sällskap!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |