planerade bankörningar

Yamaha farfar skrev:
Finns ju en bankörnings tråd :tummenupp

o fan :rolleyes: missat det ju men vi gör väl en ny tråd lr så kan väl snälla mark kanske bara döpa om den :rolleyes: :)

Åker direkt till falkenberg. Skall troligen ha med sambon, och hon kör "något" långsammare än ni andra tokar. Så vi drar gamla E6'an ner från stan vid 15.00.
Ses där nere.............. :banana :banana

/Knut

Gottis skrev:
o fan :rolleyes: missat det ju men vi gör väl en ny tråd lr så kan väl snälla mark kanske bara döpa om den :rolleyes: :)

Jag satte ihop den (Falkenbergstråden) med den här.

Have fun and stay on track!

En som vet.

Gottis skrev:

Jo, om ni inte tycker att trådrubriken relaterar till trådinnehållet så är nog namnändring en bra ide. Är det nåt jag som trådstartare ombesörjer, eller fixar moderatorn?

:arsele :arsele :arsele :)

Ninja man skrev:
Är det inte förbokningar på bankörning som gäller eller är det bara att åka med o betala? :va

Falkenberg så gäller ´det bara att åka med och betala så snällt så :)

Yamaha farfar skrev:
nån som vet hur dom ställer sig till IF på Falken?

De har inte brytt sig ett spår om försäkringar på falken tidigare år. "På egen risk" är allt de sagt. D v s inga krav att köra i licensgruppen.

henq skrev:
De har inte brytt sig ett spår om försäkringar på falken tidigare år. "På egen risk" är allt de sagt. D v s inga krav att köra i licensgruppen.
ok ska du ner ida?

På onsdag den 18 maj är det falken igen mellan kl 1700-2000.
På Lördag den 28 maj är det körning på Anderstorp
Hoppas på att några av er posörer drar dit :D

IRON MAN skrev:
Ja fan det hade vart kul, är det väder så skall jag se om jag kan gå tidigare! Har pissigt tourungbakdäck dock.. Men men, då har jag ju en ursäkt till min fart :)

IRON MAN skrev:
jobbet tillåter inte onsdagar just nu :mad: vem arrangerar 28 maj? nästa bokade är annars kinnekulle 30maj sen gotland då syns vi :tummenupp

Kinnekulle med SH släppt 5aug 550kr

mina bokade
Gotland 10-19/6
kinnekulle 4 juliwww.racingworld.se heldag 600kr
kinnekulle 5 aug med SH 550kr
kinnekulle 7 aug med racingworld heldag 600kr
tänkta ej bokade
karlskoga 4 juli (osäker)
bikeweek
anderstorp två i sommar och va 2dagars

Falken (kvällskörningar)

vad sägs av å göra fredag 5 aug till sön 7aug till en helhelg å bo på nåt vandrarhem el nåt några gubbar lediga platser finns för er som inte bokat än
lista intresserade

1. Farfar
2.
3.

Yamaha farfar skrev:
vad sägs av å göra fredag 5 aug till sön 7aug till en helhelg å bo på nåt vandrarhem el nåt några gubbar lediga platser finns för er som inte bokat än
lista intresserade

1. Farfar
2.
3.

Låter kul att komma iväg en helg. Åker gärna med men vågar inte boka nån körning då jag inte vet alls hur det kommer att kännas i axeln. Paraplyflicka kanske?

Yamaha farfar skrev:
lista intresserade

Låter gôtt men var hittar man 5 aug-körningen? 7:e aug är redan betald och klar :banana

1. Farfar
2. henq
3.

Back