planerade bankörningar

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Bankörningstråden sommar -05

Fann ett ypperligt tillfälle att starta denna tråd i och med:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=71111

(observera att trådstartaren (inte jag alltså) lade in en dublett av tråden, så jag vet inte vilken som kommer att gälla)

Är sugen på bankörning på amatörnivå under säsongen, och hoppas att flera av er också är det. Kör vi i Karlskoga på ovan nämnda datum och även på bikeweek, så har vi gratis och trevligt boende hemma hos min glade far som även han är motorcyklist. Kan ju bli en kul roadtrip uppåt...

Sen finns det ju banor närmare än så också. :tummenupp

Hoppas ni är intresserade.

Last edited by a moderator:
Och min farmor som är ett stort fan av unga motorcyklister (speciellt flickor på mc) kan säkert oxå hysa in ett gäng..... :rolleyes:

Jag vill hur som helst upp till karlskoga en sväng i sommar, bankörning eller ej! :)

Cathy skrev:
Och min farmor som är ett stort fan av unga motorcyklister (speciellt flickor på mc) kan säkert oxå hysa in ett gäng..... :rolleyes:

Jag vill hur som helst upp till karlskoga en sväng i sommar, bankörning eller ej! :)

Flickor? :drool

:drool ... farmor sa du? :drool

Ni é välkomna, och klart ni ska köra bana!

Vore kul att testa å köra på bana.
Gelleråsen e en mysig bana, har provkört Formel 3 där...
Har Trygg Hansa, så det räknas tydligen som oförsäkrat, men å andra sidan kör jag med halvförsäkring, så skillnaden om jag lägger hojen e ju obefintlig.

Borde ju vara säkrare på bana, när det ej kommer mötande trafik.. :hihi

Ska i alla fall köra på Gotland Ring under Lelleveckan. :tungan

Jag hänger med. Om man får chansen att träffa Chrillas far så är det värt resan. Då kanske han kan svara på de där frågorna om Chrilla vi alla undrar över men ingen vill fråga honom om :tungan

Innan för många visar intresse får jag väl passa på och begränsa erbjudandet lite, vi kan inte bo hur många som helst hos farsgubben.
Exempel på en som INTE får plats är den där Mattsson.

En 5-6 personer är väl ok.

Jag tänker försöka vara på plats både i juli och, framförallt, under bikeweek. Inget av tillfällena är definitivt spikat än, måste ju klaffa med jobb osv.

Bankörning på dan och grillfestande på kvällen (i nån ansvarsfull kombination). :)

På som fasen... Så mycket bana som möjligt i sommar...

Ädit: Läste lite mer noggrant i tråden i första inlägget, riktigt långt fram i tiden, svårt att boka så långt i förväg.

Annars är tanken att köra bana så mycket som möjligt i sommar, framförallt Falken...

Last edited:
hållundan skrev:
På som fasen... Så mycket bana som möjligt i sommar...

Jajje! Men är du på då? Nu när du får nya sportdäck och allt...

Och ja, man kan dricka sprit i Karlskoga också... :rolleyes: ( :banana )

Edit: Läste på som av, och av som va... :va

Last edited:
Anmält mitt intresse nu... Men, fan vet vad man gör om så många månader, lite vanskligt att bestämma så långt i förväg..

Hultan skrev:
Anmält mitt intresse nu... Men, fan vet vad man gör om så många månader, lite vanskligt att bestämma så långt i förväg..

Och det säger du nu???

Har bokat in dig femte juli och hela bikeweek, på alla körningar. Har även betalt förskott på måltider i banrestaurangen åt dig. Totalt 7340 :-

Dessutom skapade jag den sjätte och sista sovplatsen hemma hos far till dig, vilket innebar att han fick ta ledigt från jobbet för att ringa runt och boka hotell till sig själv för dessa nätter (icke avbeställbart). En ekonomisk smäll som han var villig att ta för din skull...

Hoppas du kommer. :)

chrilla skrev:
Och det säger du nu???

Har bokat in dig femte juli och hela bikeweek, på alla körningar. Har även betalt förskott på måltider i banrestaurangen åt dig. Totalt 7340 :-

Dessutom skapade jag den sjätte och sista sovplatsen hemma hos far till dig, vilket innebar att han fick ta ledigt från jobbet för att ringa runt och boka hotell till sig själv för dessa nätter (icke avbeställbart). En ekonomisk smäll som han var villig att ta för din skull...

Hoppas du kommer. :)
I'll be there.. :bow :bow

:)

Back