NSR_Martin
Vill man så kan man.
Gixxer 750 -04 är väll drömmen, men ekonomin kommer nog inte räcka, känner jag på mig... (försäkringen...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det funkar rätt fint även om man går i skolan med, jobbar själv 12 timmar i veckan så...Anton_Ljunghusen skrev:Utan att slita ihjäl sig kan man jobba ihop ca 1000 spänn i veckan... Det blir 4000kr i månaden + studiebidrag
Prioriterar man så går det
Anton_Ljunghusen skrev:Utan att slita ihjäl sig kan man jobba ihop ca 1000 spänn i veckan... Det blir 4000kr i månaden + studiebidrag
Prioriterar man så går det

prise skrev:tråkigt bara att mna måste betala 30% i skatt.... någon som kan erbjuda svartjobb?![]()
Mr_Malossi skrev:Njae jag e bara sådär allmänt snål att jag kan få ihop till dom pengarnaTex aprilian betalade jag helt själv och fick ihop de summorna på en sommar. Sommarjobbade bara ihop 8tusen är att tänka på.
Sålde visserligen moppen också. Men har en del pengar nu på banken och mer pengar kommer in när aprilian säljs
Dvs= ingen pappa betalar är fattig och lycklig
![]()
![]()
uggla skrev:Du fick väll hem din 125a i helgen?
men man kan drömma fast det blir nog inte nån mellanhoj utan det blir te att spara te tung dvs om man inte vinner på lotto 
prise skrev:tråkigt bara att mna måste betala 30% i skatt.... någon som kan erbjuda svartjobb?![]()
Vanish skrev:Du måste först ha tjänat upp till 16900 kr tror jag det är innan du ens börjar betala skatt, sen så tjänar nog ingen här (som går i skolan) sådana summor om året, sen att de ska komma upp i så mycket att man måste betala 30% i skatt. Det är indelat i små steg, man kan kolla upp hur mycket skatt man får betala på det man tjänat en månad.
Edit:Felskrivet
Vem betalade för skydden då? http://www.bikepics.com/pictures/111134/ ser inte ut som dom billigaste grejerna direktMr_Malossi skrev:Njae jag e bara sådär allmänt snål att jag kan få ihop till dom pengarnaTex aprilian betalade jag helt själv och fick ihop de summorna på en sommar. Sommarjobbade bara ihop 8tusen är att tänka på.
Sålde visserligen moppen också. Men har en del pengar nu på banken och mer pengar kommer in när aprilian säljs
Dvs= ingen pappa betalar är fattig och lycklig
![]()
![]()
Jobbade ihop 25 i somras..uggla skrev:Går jävligt fort att dra in det på ett år..
Men man har ju inte nåt jobb annars så... hade vart gött med lite knäck resten av året också.
får se vad pengarna räcker till.KalleNorton skrev:Vem betalade för skydden då? http://www.bikepics.com/pictures/111134/ ser inte ut som dom billigaste grejerna direkt![]()
och ähh.. körkortet betalade också mamma
men va fan jag betalade ju hojen själv, tanken räknas!
uggla skrev:Går jävligt fort att dra in det på ett år..
BlueNinJa skrev:Gasen behåller jag sen blir det nog B kort för mig + bil.. farsan payar ju sådock betalar jag av hojen heheh
![]()
![]()
Föresten står min aprilian på farsan Mr_Malossi skrev:Pappa betalarFöresten står min aprilian på farsan
Ojdå skulle jag inte sagt det?
![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|