Pizzabagarn jagar lasermannen? :)

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
Och så blev även den här tråden en orgie i internskämt mellan Bettskena och hans vänner. Nu fattas bara att nån skriver nåt elakt om BusAnnas pattar också så är snart tjejgänget här och spammar ner lite om Pizzabagarns mikropenis och allt vad det är. :rolleyes:

Last edited:
Bettskena hatar alla förutom mig för jag är en sådan fin förebild enligt honom.

Och så blev även den här tråden en orgie i internskämt mellan Bettskena med vänner. Nu fattas bara att nån skriver nåt elakt om BusAnnas pattar också så är snart tjejgänget här och spammar ner lite om Pizzabagarns mikropenis och allt vad det är. :rolleyes:

Helt rätt!
Så går det om man startar en tråd som innehåller "Pizzabagarn"......not my bad :D
För övrigt är BusAnnas pattar sååå 2010 och det är snart dags för ett nytt år med nya möjligheter.
Nästa år är det Bettskenas tighta A-kupa som ska analyseras.

Last edited:
kan också bli "Bettskenas totala krig mot släkten xxxxxxx-xxxxx-xxxxxxxxxx" ifall det är en främmande makt som jagar tidigare medborgare.

kaos är granne med gud.

Och så blev även den här tråden en orgie i internskämt mellan Bettskena och hans vänner. Nu fattas bara att nån skriver nåt elakt om BusAnnas pattar också så är snart tjejgänget här och spammar ner lite om Pizzabagarns mikropenis och allt vad det är. :rolleyes:

men bubben då.

Last edited:
De vore så rätt om de vart någon stackars Svensson eller Johansson som vart slaktad av rosengårds egna pöbel. För att senare visa sig att de var en Muhammed själv som gjort alla skjutningar.
De är lite medias fel att de blir såhär eftersom de från dag 1 vinklat de som rasrelaterade skjutningar och att de skulle vara någon högersvenne som gör de.
Finns de några belägg för att skjutningarna är från en högerextremist mer än att alla offer råkat ha invandrarbakgrund.

fågelturken är kung.

"turk-fenomenet" uppstog ju i "gurkstaden" Västerås där den legendariske "skogsturken" djungelvrålade ur sig den klassiska repliken: Vem var det som kasta!!!!! :tummenupp

rätt coolt att "laserturken" redan finns i typ 20 olika ex. på Youtube.com :D

för övrigt så ska polisen förhindra flera "ape-skjutningar" i malmö genom att klassa hela malmö som "naturreservat":tummenupp

mvh.T

"jag ska klippa hans tung ehh, klippa hans öron, ehh jag ska göra kaoz med han"

detta uttalande är ju redan legendariskt:rofl

Last edited:
Jag känner igen fenomenet som uppstår när man samlar en befolkningsgrupp på ett ställe.
Har en före detta arbetskamrat som är syrian.
Bra kille.
Men:
När han varit i Södertälje och hälsat på släkten, så tar det en stund att få tillbaka honom till verkligheten.
Det gäller alla befolkningsgrupper.
Inklusive skåningar, smålänningar, östgötar, västgötar, halänningar, norrlänningar, (defenetivt) stockholmare och vad man än kan tänka sig.

Skytten kan mycket väl vara kebabsvarvare och målvalet baserat på tillgång, inte hudfärg.
Opererar han i Rosengård så kommer han att göra hål i många flottskallar innan han råkar se en representant av herrefolket.

Alltså jag är själv utlänning å skäms över att jag är det ibland pågrund utav såna som han.

Jag känner igen fenomenet som uppstår när man samlar en befolkningsgrupp på ett ställe.
Har en före detta arbetskamrat som är syrian.
Bra kille.
Men:
När han varit i Södertälje och hälsat på släkten, så tar det en stund att få tillbaka honom till verkligheten.
Det gäller alla befolkningsgrupper.
Inklusive skåningar, smålänningar, östgötar, västgötar, halänningar, norrlänningar, (defenetivt) stockholmare och vad man än kan tänka sig.

Skytten kan mycket väl vara kebabsvarvare och målvalet baserat på tillgång, inte hudfärg.
Opererar han i Rosengård så kommer han att göra hål i många flottskallar innan han råkar se en representant av herrefolket.

"kebabsvarvare" :rofl

Back