Pizzabagarn jagar lasermannen? :)

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
Finns de några belägg för att skjutningarna är från en högerextremist mer än att alla offer råkat ha invandrarbakgrund.

I de flesta fall behövs nog inte mer belägg. Hur troligt tror du att det är att det är en invandrare som skjuter och att alla bara råkat ha invandrarbakgrund jämfört med hur troligt du tror det är att det är någon sorts sinnessjuk högerextremist som är ute och skjuter invandrare?

jag skulle bli rätt spak om det visar sig att man har samma efternamn som skytten. Fan å få en sådär labil lirare efter sig. :brinnerup

Hur kan det vara att inte polisen lyckas få tag på denna person?
Kan dom inte bara allokera massa snuttar från hela Sverige & placera ut dom på strategiska ställen?
Hur svårt kan det vara lixom...
Gunvald Gunners?

Äntligen verkar han ha åkt fast, men inte intressant för vissa verkar det som.

Jag som ville schära hans tong

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/jag-hoppas-att-allt-ar-ett-misstag_5641177.svd

Det jag tycker är konstigt är att både pappan och andra vittnen uttalat att han aldrig verkar ha varit fientlig mot invandrare.

Sen den totala tystnaden från polisen idag, vi får se om det är rätt man.

det är väl den vanliga knyta näven i fickan och inte våga stå för sin åsikt mentalitet som visar sig. Skämt o sido, ja det är konstigt, tror därför de spekulerar att det finns en till gärningsman som kanske påverkat han eller liknande.

Detta firar vi med lite tung musik!

[YOUTUBE-ID]7kuenMa7wig[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]01KieIkuScs[/YOUTUBE-ID]

Och det sista sköna där har pratar ut och släpper detta.

[YOUTUBE-ID]qj70vPN-pko[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Back