Pimpstar huvtröjor?

Dragkedja is the shit! För övrigt så är tröjorna i grym kvalitet och riktigt snygga. Mina P* kläder brukas dagligen!
Och man får inte glömma bort servicen! Helt fantastisk! Tack en en gång för den extremt snabba leveransen Jens ja e sjukt nöjd!

Sent from my Samsung Galaxy S2 using Tapatalk

varför vill man ha utan dragkedja, är grymt mycket enklare att kränga på hoodien om det är dragkedja på den juuu

för oss som inte har tankskydd så repar kedjan. ;)
och för att svara på nästa fråga som förmodligen kommer så har jag inte tankskydd för att jag har inte hunnit sätta dit det än pga omlackering som inte är riktigt färdig.

plus utan dragkedja är snyggare.

Nu klagar jabinte på någon utan ja bara tipsar om att det redan finns en tråd om pimpstars tröjor där jag tror det är lättare att få svar på era frågor!

vilka affärer har era kläder i göteborg?
Just nu är det CEC (www.crossvaruhuset.se) i Kållered som har kvar i lager. Däremot har dom varit lite underbemannade under våren och ännu inte uppdaterat sin webbshop men det finns varor i butiken. Går inte att missa Pimpstarhörnan i butiken :D Går att ringa och beställa också, dom skickar över hela Sverige. Kan även tipsa att det bara är CEC som har kvar hoodies i L och XL.

Pimpstar = Kändis-hallick? Varför har man på sig en sån tröja :confused:
Direktöversättningar kommer sällan till sin rätt :tungan Men sen är det ju såklart också så att vi kommer aldrig tilltala alla människor där ute, vi har vår nisch :)

Dragkedja is the shit! För övrigt så är tröjorna i grym kvalitet och riktigt snygga. Mina P* kläder brukas dagligen!
Och man får inte glömma bort servicen! Helt fantastisk! Tack en en gång för den extremt snabba leveransen Jens ja e sjukt nöjd!

Tack! :krama :tummenupp

Blir det några rabattkampanjer i vinter ? ;)
Det vet man aldrig :tungan Just nu har vi inget planerat men vid nästa tusental fans på FB så kan du nog räkna med nån specialare igen. :yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park