Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi har faktiskt haft utan zips tidigare men efterfrågan var extremt mycket större på ziphoodiesarna. Dock vet jag att vissa efterfrågar non-zips av flera anledningar och vi jobbar ju med nya plagg hela tiden så mycket mycket möjligt att det återinförs i framtidenVarför är det dragkedja i fram på alla hoodies!?![]()
Japp, det är dom officiella tvättreglerna för att kläderna ska hålla så lång livslängd som möjligt i "nyskick". Jag råder inte någon att ändra på det där, men kan väl erkänna att jag själv inte följer det för fem öre och har inga problem där. Och jag har mina kläder ooofta (av ganska naturliga skälEnligt hemsidan är det handtvätt eller 30grader ?![]()
Vad gäller pris så vi har valt att producera kläder som är lite starkare och av bättre kvalité än vad som kanske är normalt (heavy cotton osv). Vi kör ju alla själva och vill ha grejer som håller liksom. Därför åker produktionspriset upp något för oss så vi måste hålla vissa priser för att få ihop verksamheten.Grejerna är överfeta. Lite dyrt bara. fast det kliar i beställningsfingret ändåhur stora är XL t-shirtarna ? Vissa XL går knappt ner under bältet och är hyffsat tajta, andra lite mer åt USA-XL är vida och långa. Jag är 186 och väger 110 (ser inte ut som en boll alltså)
Du kan bara ha en sån om du har pimpat din hoj
Givetvis är kläderna till för alla, spelar mindre roll var det är för hoj så länge man har jävligt ball när man körkan man använda pimp star kläder om man kör sporthoj? eller är det bara för motarder?![]()
Japp, det är dom officiella tvättreglerna för att kläderna ska hålla så lång livslängd som möjligt i "nyskick". Jag råder inte någon att ändra på det där, men kan väl erkänna att jag själv inte följer det för fem öre och har inga problem där. Och jag har mina kläder ooofta (av ganska naturliga skäl).
Enligt hemsidan är det handtvätt eller 30grader ?![]()
OK
Lathetstvättar allt i 40 så blir en extra maskin med 30 (orkar inte)![]()
Ja alltså har alltid gilla dessa och det är ju lite annorlunda, inte som att köpa den där vita jack & jones tröjan som vart tredje man möter på stan har.
Verkligen pheta, men nog lite dyra..
Då har man förutom en pimpad hoj även pimpade stjärnkläder på ingång. Alla bitar faller på plats!!
Vad gäller pris så vi har valt att producera kläder som är lite starkare och av bättre kvalité än vad som kanske är normalt (heavy cotton osv). Vi kör ju alla själva och vill ha grejer som håller liksom. Därför åker produktionspriset upp något för oss så vi måste hålla vissa priser för att få ihop verksamheten.
Röd hoodie ?![]()
I wish ! Kommer det i framtiden är ett köp givet
(tips; röd hoodie med vit tryck = awesome)
Edit; hittat endast t-shirts med den kombinationen, för hoodies finns inte i den kombon va?![]()
I wish ! Kommer det i framtiden är ett köp givet
(tips; röd hoodie med vit tryck = awesome)
Edit; hittat endast t-shirts med den kombinationen, för hoodies finns inte i den kombon va?![]()
Röd hoodie ?
Det skulle varit bra att promota märket i Frankrike, där motardåka är stort. Dessutom stort mc land överlag. Ni kanske har sett att ett gäng franska motards kommer till GBG i sommar ?
ja, röd hoodie med vitt tryck hade jag med köpt .. eller kanske gul.
det finns ju röd t-shirt. Du kan ju ha ryggskyddet under tishan
ja, röd hoodie med vitt tryck hade jag med köpt .. eller kanske gul.
det finns ju röd t-shirt. Du kan ju ha ryggskyddet under tishan
Röd hoodie med vitt/svart tryck + vit hoodie med guldfärgat tryck
Och jag hittade den röda tishan precis efter jag beställt en svart från pimp*s hemsida, suck.. (btw, har inget ryggskydd..)
Grymt med lite input, det får vi absolut kolla lite mer på. Rött är fett!
Absolut, både Tyskland och Frankrike är stora på motarderna och vi gnetar oss sakta men säkert in där också.yes, det roliga med det gänget är att dom faktiskt kör Pimpstarkläder redan nu där nere och reppar stenhårt. Skickade ner ett jäkla lass kläder dit för ett par månader sen.
Men man blir förvånad själv ibland, vi skeppar ju mer ut i Europa än till Sverige.
![]()
kan man använda pimp star kläder om man kör sporthoj? eller är det bara för motarder?![]()
Synd att man hatar dragkedja, fixa utan!![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |