Carl-Magnus
Ny medlem
Tack för svar om fjädring och retur. Jag kan ställa förspänningen på fjädern samt returen på dämparna på min något enkla gaffel. Håller på att testa nu så jag hoppas att det ska gå bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska man inte ta det lite vackert de första 20 milen eller så med nya däck så att de sätter sig ordentligt?
Ska man inte ta det lite vackert de första 20 milen eller så med nya däck så att de sätter sig ordentligt?
Tack för svar om fjädring och retur. Jag kan ställa förspänningen på fjädern samt returen på dämparna på min något enkla gaffel. Håller på att testa nu så jag hoppas att det ska gå bra.
Så det vibrerar i 70+ även när du inte bromsar?
Som nämnt innan att däcken skall sätta sig. var själv och satte på pure's hos bike trollhättan och han påpekade att det var viktigt att köra bort silikonytan på däcket, ca 10 mil sa han och det var deras däcksnubbe. Kanske det gäller detta däcket specielt men jag hade den uppfattningen att det var så med gatudäck? Någon med inputs här? Sorry för lite OT men det var uppe flera gånger
Det finns ingen silikonyta på däck. Formarna har INGET släppmedel....
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |