M@tte
Medlem
Allt om mc gjorde ett reportage i senaste numret om just denna tävling och med fokus på supermoto klassen. Finns det någon som har lyckats hitta filmer el dylikt från tävlingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aphex skrev:2628931Allt om mc gjorde ett reportage i senaste numret om just denna tävling och med fokus på supermoto klassen. Finns det någon som har lyckats hitta filmer el dylikt från tävlingen?

Aphex skrev:2634722Perfekt
http://www.youtube.com/watch?v=1_VwOHudHiI
Fanns ju lite mumma med Audis S1:a med. Vilket jä...la skönt ljud![]()
Jösse skrev:2634885Kommer ihåg en röd Saab som gick på Pikes peak.
Några Svenskar som byggt den tydligen.
Hade kolfibervinge o JÄÄtte turbo, tydligen för den tunna luften när man kom högt upp i berget.....
Jocke W skrev:2634846Vad innebär Supermoto klassen? Alltså i regler? Det där vart jag ju sugen på![]()
Aphex skrev:2635023Här står nog det mesta. Åk dit och visa jänkarna bakenhttp://pp.artemisimages.com/default.asp?mtype=comp&contid=5
Undra hur mycket man kan lita på det ljudet med tanke på att det låter stånka om BMW's boxrarAphex skrev:Fanns ju lite mumma med Audis S1:a med. Vilket jä...la skönt ljud![]()
Jösse skrev:2634885Kommer ihåg en röd Saab som gick på Pikes peak.
Några Svenskar som byggt den tydligen.
Hade kolfibervinge o JÄÄtte turbo, tydligen för den tunna luften när man kom högt upp i berget.....
Manligt!ceasar skrev:2636510Har för mig att jag läste ett repotage om en svensk som körde en KTM 660 i den tävlingen. Om jag inte minns fel var man tvungen att ha sin blodgrupp skrivet på hjälmen, vilket säger ganska mycket om säkerheten där...
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!