Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
phastasphuk skrev:Detvetdu slangar lite....riktigt fina var dom, gick låååångsamt![]()
motardnisse skrev:![]()
![]()
Nu kommer devetdu bli glad!! han blev med ktm där nere![]()
det blev tyvärr lite fel här, devetdu kör xr650, han tycker inte om kåtem,er. många tyckte om draget i hans hoj iallafall efter deras provkörning av den.
phastasphuk skrev:...men satan i gatan vad jäklars knepigt det ska va då med nick och IRL namn....men då vet jag vem detvetdu är, om det var hans toktrimmade XR....men vem är det där då som slangar ktääm?![]()
phastasphuk skrev:...ummm....vet inte vem det här är...men kul hade han![]()
motardnisse skrev:![]()
![]()
Nu kommer devetdu bli glad!! han blev med ktm där nere![]()
det blev tyvärr lite fel här, devetdu kör xr650, han tycker inte om kåtem,er. många tyckte om draget i hans hoj iallafall efter deras provkörning av den.
Yasha skrev:Den som du trodde var devetdu, heter Mattias! (Minsta motardåkarens pojkvän!) Vet inte om han figurerar på SH, men han hör väl av sig i så fall!!!
Jag vinglade inte, visst puttrade jag runt, men jag vinglade INTE!!! Jag gjorde så gott jag kunde! *fnys*![]()
![]()
![]()
Akra-Linkan skrev:Sååå det är jag som åkte KTM 620 som va lite trimmadDet ska vara 61.8 häst
![]()
Jäkla vilka fina bilder du knäpper då! Synd att man inte va lite varmare i kläderna så man kunde sätta lite högre hjulisar![]()
Mattias & Ida
*fniss* Ryktena säger att du är liiiiite sugen på Husaberg nu...devetdu skrev:ktm, GGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
det var det värsta jag hört!
![]()
![]()
devetdu skrev:ktm, GGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
det var det värsta jag hört!
![]()
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |