Pics från Åland Supermotard.

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
990 SMR, Speed Triple 855, Husaberg FE600E, Husaberg FE390
först ut Yasha :D
Första dagen vinglade hon runt banan på tomgången ;), men sen hände nått och hon började förnedra killar till höger och vänster på banan :eek: :D ;)

Bifogat

• yasha.jpg
    yasha.jpg
    105.4 KB · Visningar: 947
Nästa, världens minsta motardåkare :tummenupp
Vet inte om hon härjar runt här på SH, men men....

Bifogat

• bitteliten.jpg
    bitteliten.jpg
    109.6 KB · Visningar: 951
TomK gör det han är bäst på, posar :D
Nar, killen gasa så mycket att gaswiren gick av, damn då har man bråttom :cool:

Bifogat

• tomk.jpg
    tomk.jpg
    107.6 KB · Visningar: 916
Supermoto jagar Mindraper....här har dom fått extra horn, dels för att det är race, och sen för att det ligger två fotografer och riskerar hjärnbarken i apex. Faan det var snuskigt at ta dom korten.
Evil M är den som riskerar livet för att få en bild...och jag då :D

Bifogat

• mr o sm.jpg
    mr o sm.jpg
    92.9 KB · Visningar: 904
DetVetDu har fått jag i form av kjelle....tror jag det är.
Attans knepigt när man ska andvända IRL namn där, och sen när man harvar runt här ska men veta alla coola nick..... :rolleyes:
Iaf, fort körde dom bägge :tummenupp

Bifogat

• jagning.jpg
    jagning.jpg
    124 KB · Visningar: 870
...ummm....vet inte vem det här är...men kul hade han :D

Bifogat

• vem.jpg
    vem.jpg
    90.8 KB · Visningar: 840
Fin bana.....var det någon som hann se sjön??

Bifogat

• bana.jpg
    bana.jpg
    126.9 KB · Visningar: 817
Detvetdu slangar lite....riktigt fina var dom, gick låååångsamt :tummenupp

Bifogat

• slangning.jpg
    slangning.jpg
    68.6 KB · Visningar: 867
hmmmm...har ytterligare en 450 bilder att gå igenom, men dom får jag först på onsdag, så håll ut :D

phastasphuk skrev:
Detvetdu slangar lite....riktigt fina var dom, gick låååångsamt :tummenupp
:rofl :rofl

Nu kommer devetdu bli glad!! han blev med ktm där nere :D
det blev tyvärr lite fel här, devetdu kör xr650, han tycker inte om kåtem,er. många tyckte om draget i hans hoj iallafall efter deras provkörning av den.

motardnisse skrev:

det blev tyvärr lite fel här, devetdu kör xr650, han tycker inte om kåtem,er. många tyckte om draget i hans hoj iallafall efter deras provkörning av den.

...men satan i gatan vad jäklars knepigt det ska va då med nick och IRL namn....men då vet jag vem detvetdu är, om det var hans toktrimmade XR....men vem är det där då som slangar ktääm? :eek:

phastasphuk skrev:
...men satan i gatan vad jäklars knepigt det ska va då med nick och IRL namn....men då vet jag vem detvetdu är, om det var hans toktrimmade XR....men vem är det där då som slangar ktääm? :eek:

vet ej???
men den hojen var tydligen portad + lite annat. tydligen en 61hk på hjulet tror jag att nån sade!

motardnisse skrev:

ktm, GGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
det var det värsta jag hört!

:mad:

:D

Den som du trodde var devetdu, heter Mattias! (Minsta motardåkarens pojkvän!) Vet inte om han figurerar på SH, men han hör väl av sig i så fall!!!

Jag vinglade inte, visst puttrade jag runt, men jag vinglade INTE!!! Jag gjorde så gott jag kunde! *fnys* :fakta :mad:

:p

Yasha skrev:
Den som du trodde var devetdu, heter Mattias! (Minsta motardåkarens pojkvän!) Vet inte om han figurerar på SH, men han hör väl av sig i så fall!!!

Jag vinglade inte, visst puttrade jag runt, men jag vinglade INTE!!! Jag gjorde så gott jag kunde! *fnys* :fakta :mad:

:p

Sååå det är jag som åkte KTM 620 som va lite trimmad :D Det ska vara 61.8 häst :crash

Jäkla vilka fina bilder du knäpper då! Synd att man inte va lite varmare i kläderna så man kunde sätta lite högre hjulisar :mad:

Mattias & Ida

Det är heavy metal att vara ringrostig efter resorna i gocarthallen i s-tälje! :fakta :rock

Akra-Linkan skrev:
Sååå det är jag som åkte KTM 620 som va lite trimmad :D Det ska vara 61.8 häst :crash

Jäkla vilka fina bilder du knäpper då! Synd att man inte va lite varmare i kläderna så man kunde sätta lite högre hjulisar :mad:

Mattias & Ida

devetdu skrev:
ktm, GGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
det var det värsta jag hört!

:mad:

:D

Woops, sorry, men det är inte lätt ibland.
blandade ihop er för att ni bägge körde av kedjan....så nästa gång så se till att paja olika delar på hojen dårå ;)

Fler koola bilder alltså...hmm...ska se om jag kan ta och plocka ur några framegrabs...då vet jag att jag har några schyssta slides, wheelies och stoppies på Detvetdu, asså han med XR650'n ;)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti