Funderar på att köpa en pickup då jag tänkte att det skulle vara smidigt om man ska köpa cross till sommaren och så vill jag ta hit supermotarden i vinter. Funderar på hur stort flak man behöver. Funkar det att bara fälla ner den bakre luckan så att bakdäcket hamnar på den (kanske kommer bli tre crossar på flaket)
Gissar att en king cab med dubbelhytt har för litet flak? Ni som har pickuper får gärna skriva vilken modell, och gärna hur dom fungerar för ändamålet 
Gissar att en king cab med dubbelhytt har för litet flak? Ni som har pickuper får gärna skriva vilken modell, och gärna hur dom fungerar för ändamålet
. Nu har jag bytit till en buss en caravell skåp så jävla bra drar mindre lastar enklare hjälmhylla verktyg kan stå kvar men kan gå in på en mack utan att behöva oroa sig för att någon norrpar något på flaket. varma kläder när man byter om. Att stå och byta om på ett flak med
iväders när man ska köra is e inte kul jag låvar.En sak var bra på vintern med Mazdan man körde bara upp i en plogvall med framhjulen så rasa hojarna av när man letta på spännbanden