Three O'Clock
I´m so far behind, I think I´m first =D
Summa sumarum så verkar den röda tråden vara Pick-up trucks xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Summa sumarum så verkar den röda tråden vara Pick-up trucks xD
Va e derå
Leta leta leta leta, inget dyker upp, leta leta leta, jättedyr, leta leta...gå o gråta.
Vad var det för fel på den svarta ovan jag länkade till? fanns ju även ett stenkast hemifrån dig
Om man frågar den samlade expertisen här om Jeep Cherokee,vad sägs då?Vill inte ha grand som är så ful,utan den kantiga smäckrare modellen isf.Bör ju funka med 2 bilstolar i den tycker jag.Vad ska man akta sig för?Fel och brister?
Fänk jo on forehand.
Nä fasen det sitter Dana 30 på om jag inte minns fel.Ja just soppadelen är av mindre betydelse,skall rulla 6 km/dag till dagis med ungarna,och kanske nån tur på helgen,ev med båten bakom.Har hört att axlarna skall vara "dåliga" hörsägen eller nån grund för det?Antar du menar 4,0an då,lär väl inte finnas med 8,och diesel har jag nog bara sett ett fåtal av.
Vart lite skillnad på blekt original och nytt o fräscht![]()
Var tjöpte du dessa? Är lite trött på mina mjölkvita strålkastare också.
Najsa lyktor!. Surt att den inte går som den ska. Det var en 6,5:a va?
Jag vet inte hur pass elektroniska de är men min 7.3:a har i alla fall kontaktstycken till solenoiderna till spridarna och det låter som att det skulle vara något sådant eller i pumpen. Får den soppa och spridarna funkar så ska den gå bara. Att det skulle sitta i tändningslåset är uteslutet.
Snygg som fan är den jallafall.
Precis, det är en 6,5td. Jag misstänker också soppaproblem, pump eller sprut som bara felar ibland.
Jag skulle va smart och köpa en haynes bok så jag kunde meka med den (All gm pickup trucks 1988-1998. )
Perfekt tänkte jag, bara det att när den damp ner i brevlådan så läste jag "for all gasoline engines" Bah!
Nån bra bok/manual att tipsa om? De kompisar jag har som mekar och åker v8 åker tyvär bensin så har ingen i min närhet som kan diesel, än mindre jag.
Solenoider har jag läst ska kunna strula på dessa, vet dock varken hur de ser ut eller vars den sitter.
Men det är väl nån sorts magnethistoria som ska öppna till pumpen? Är detta nått man kan rengöra och smörja upp eller byter man skiten ?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |