Pickup-besatt.

Fan i helvete!
Hittade en som till synes verkade helt perfekt. Blev orolig att den var lite för perfekt, även så prislappen men tänkte att är så fint skick som det står och ser ut så åker jag och köper den direkt.
Dock efter kontakt med säljaren så visade de sig att 4wd är ur funktion och kardanstången är bortplockad helt och den finns inte kvar, vart den finns eller om något mer är trasigt har han ingen aning om. Så det var ju lite dött lopp.
Om jag inte missminner mig helt så godkänner inte SBP detta heller då den är reggad med kardan då skall den sitta på plats annars får man reg-bessa om. Så är det iaf på gamla awd.
Ku*en!:huvet
Bara leta vidare då ..

Fan i helvete!
Hittade en som till synes verkade helt perfekt. Blev orolig att den var lite för perfekt, även så prislappen men tänkte att är så fint skick som det står och ser ut så åker jag och köper den direkt.
Dock efter kontakt med säljaren så visade de sig att 4wd är ur funktion och kardanstången är bortplockad helt och den finns inte kvar, vart den finns eller om något mer är trasigt har han ingen aning om. Så det var ju lite dött lopp.
Om jag inte missminner mig helt så godkänner inte SBP detta heller då den är reggad med kardan då skall den sitta på plats annars får man reg-bessa om. Så är det iaf på gamla awd.
Ku*en!:huvet
Bara leta vidare då ..

Tjakka ny kardan och fixa fördelarlådan. Det kan hon väl vara värd?

Har kollat på den men njaee, vill ha cheva och diesel och större! :D
Men annars var den fin, tack för förslaget

Kanske inte passar in bland alla feta chevor och sånt. Men jag funderar på att köpa en snorbillig l200 från -03 för att köra omkring crossen och diverse skrot på.
Hur fungerar dessa? Rosten är givetvis uppenbar men motormässigt? Har läst lite om lagerhaveri på -02 till -04. Är det någon som haft någon eller känner till hur de är?
Söker inte efter komfort, utseende eller ens 4x4. Bara det inte är rent skrot.

Fan ja måste ha en jävel asså.

SkaD va va de för fel på dendär för 52?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey