Pickup-besatt.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Lönebeskedet damp ner idag, nu blire ny pump!:banana Ska jobba imorgon, på fredag börjar jag demontera gamla pumpen för att kolla part numbers etc så att jag vet att jag får rätt när jag beställer ny, sen ska farsan få plocka hem utbytespumpen snarast möjligt (tillsammans med lite annat småplock förhoppningsvis, funderar på snökedjor och lite annat...) och sen ska jag vintertrucka!:yoparty Blir storservice, grundlig tvätt och rostskydd samtidigt som pumpbytet, och så ska jag fixa det genomrostiga tryckröret så att jag får upp varvet på turbon och förhoppningsvis vinner både effekt och vissel:tuttar

Wehoo! Grymt! Kan hända att jag dunkar neråt lite i vinter. Då vinglar jag gärna förbi så kan vi hitta någon snödriva att köra upp i.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Wehoo! Grymt! Kan hända att jag dunkar neråt lite i vinter. Då vinglar jag gärna förbi så kan vi hitta någon snödriva att köra upp i.

Vore fett kul, det spikar vi tycker jag! :yoparty

Förmodligen inte långt till Revinge hed.

Jag bor granne med heden, så där ska det självklart snötruckas när lappmöglet faller!:tummenupp
 
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Är det någon som vet någon firma/lokal förmåga i detta avlånga helvetet till land som kan sitta på ett lager bättre begagnade däck till jänkebilar?

Letar förbrilt efter 33-tummare till 16.5" fälg. Mig veterligen är det bara BFG och Interco som gör nya däck till 16.5" men det måste finnas en uppsjö av sulor i bodarna runt om i landet som står i vägen för folk och som man kan köpa billigt.

jelp mej
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Mina hoods fifäen. Hojta till!

Häll jää!

Var bor du förresten?:va

Fiiiiin truck :tummenupp


Kul för dig också Bushido, hoppas du få din pump fort.

Tack! Ska be farsan ta hem den nästa gång han flyger USA, så sparar man in på frakt och moms. Han har några vändor per månad, så förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge:tummenupp
 
Last edited:

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Ort
Värnamo
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Häll jää!

Var bor du förresten?:va



Tack! Ska be farsan ta hem den nästa gång han flyger USA, så sparar man in på frakt och moms. Han har några vändor per månad, så förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge:tummenupp

Smidigt!

Du vet vi andra pickisbröder vart vi ska vända oss när vi behöver delar.
Jag behöver ett par 35'' däckk med fälgar (stålfälgar).
Det borde han kunna fixa va :tummenupp
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Smidigt!

Du vet vi andra pickisbröder vart vi ska vända oss när vi behöver delar.
Jag behöver ett par 35'' däckk med fälgar (stålfälgar).
Det borde han kunna fixa va :tummenupp

Jepp, ganska nice!

Haha, eller hur:D nja, jag föreslog att han skulle göra det åt mig en gång, men icke... :gnissla han måste tydligen kunna konka ombord skiten själv, vilket jag inte förstår. De har väl bagagebärare och bilar och allt på flygplatser?:va :D

Edit: Fan, fick precis höra att gubben inte har mer USA förrän slutet av december :huvet
 
Last edited:

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Ort
Skogen
Hoj
-
Haha, eller hur:D nja, jag föreslog att han skulle göra det åt mig en gång, men icke... :gnissla han måste tydligen kunna konka ombord sliten själv, vilket jag inte förstår. De har väl bagagebärare och bilar och allt på flygplatser?:va :D

App app, har aldrig sett någon i crew slänga in sina väskor själv :gnissla
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
App app, har aldrig sett någon i crew slänga in sina väskor själv :gnissla

Inte slänga in, men checka in;) Tror det skulle se lite skumt ut om man kommer med en kärra full med däck och försöker checka som crew luggage:gnissla
 

freddetheman

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Huddinge
Hoj
KTM 660
Underbart att köra genom södra länken med trucken! Ljudet fyller upp hela tunneln och svartröken står som en kvast, det är fan poesi!
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top