Pickup-besatt.

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Utanbys
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Ja och vad vet man inte. Ingen Fordmotor i alla fall. Så vida det inte bara står fel i annonsen.

Verkar stå mycket fel i annonsen. Sen är det ju ett dödsbo som säljer, så det känns hopplöst att ringa och fråga. Finns en 4,9 l bensinmotor till den årsmodellen, kanske dom bara skrivit fel att det är diesel :va
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Yahoooo! Ringde från Däcksspecialen och mina nya hjul är färdiga. Hämta dom, avboka övriga inplanerade ärenden för dagen, montera.

Back to ballongdäck som det ska va!
 

Bifogat

  • IMG_0831.jpg
    IMG_0831.jpg
    239.1 KB · Visningar: 220
  • IMG_0833.jpg
    IMG_0833.jpg
    241.2 KB · Visningar: 244
  • IMG_0832.jpg
    IMG_0832.jpg
    240.4 KB · Visningar: 217
  • IMG_0834.jpg
    IMG_0834.jpg
    239.7 KB · Visningar: 214
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Yahoooo! Ringde från Däcksspecialen och mina nya hjul är färdiga. Hämta dom, avboka övriga inplanerade ärenden för dagen, montera.

Back to ballongdäck som det ska va!

Snyggt med mer svull helt klart :tummenupp
 

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Varierar...
Kanske vi borde vi byta till priusar istället?:va

Såg precis denna video och man är tydligen jette dum om man har diesel truck.
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Snyggt Teo! Skall vara små fälgar och stora däck på en sånn.
När man ser Hummer2:eek:r inne i stan med superlågprofil vill man ju antingen skratta eller gråta.

Någon som såg Top Gear USA igår? Lite småcoolt att åka offroad i Alaska med pickupper för 3000USD. Gillade verkligen Chevans stuk!
 
Last edited:

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Kanske vi borde vi byta till priusar istället?:va

Såg precis denna video och man är tydligen jette dum om man har diesel truck.

Nu e ja galet omogen men herregud va ja hade velat att han visade paddan lite:

http://www.youtube.com/watch?v=xi4AsD8EMNQ

Hade vart helt priceless om hennes leksaksbil vart vit å stått lämpligt till oxå...

Å slutligen kan va bäst å tillägga att ja inte e ute efter å förstöra miljön... Men hon ska ge fan i gorma den förbannade skatan!
 

Mxburn

pilljocke
Gick med
17 Jul 2006
Ort
Sthlm/spånga
Hoj
Gsxr600 exc 250(350) hva sm125
Teo! Forrden såg ju ganska fin ut på riktigt också :tummenupp
Jag va puckot som åkte förbi å tuta i vita skåpet ut mot Värmdö :yoparty
 

Mxburn

pilljocke
Gick med
17 Jul 2006
Ort
Sthlm/spånga
Hoj
Gsxr600 exc 250(350) hva sm125
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nu har jag handlat pickis. Blev en Chevrolet K1500 -94. 6.5 Turbo såklart. Riktigt fin i lacken och övrigt. Sitter rostfritt 3-tumsrör från turbon också. Riktigt nöjd!

Såg jäkligt trevlig ut!:tummenupp Får man fråga mer exakt hur bra det bra priset var?:) Vad är det för däck på den, 33:eek:r?:va Standardhöjd?

Kanske vi borde vi byta till priusar istället?:va

Såg precis denna video och man är tydligen jette dum om man har diesel truck.

Men jisses...:näsblod Påminner mig om damen som kom in på mitt jobb och började skälla ut mig för att det stod en bil med motorn igång ute på vårt område:va Försökte snällt förklara för henne att vi inte har något förbud mot tomgångskörning på området, och provade dessutom med att resonera kring problemet. "snälla damen, bilen kanske har dåligt batteri eller andra startsvårigheter och inte går igång igen om ägaren stänger av den?" Då bara stirrade hon på mig med stora ögon och sa sedan, skakandes på huvudet: "Dagens ungdom...":rofl :dummer :va :D

Nu e ja galet omogen men herregud va ja hade velat att han visade paddan lite:

http://www.youtube.com/watch?v=xi4AsD8EMNQ

Hade vart helt priceless om hennes leksaksbil vart vit å stått lämpligt till oxå...

Å slutligen kan va bäst å tillägga att ja inte e ute efter å förstöra miljön... Men hon ska ge fan i gorma den förbannade skatan!

Hade väl varit ännu roligare om han kunnat sätta henne på plats med den där uträkningen om hur mycket en prius faktiskt bidrar till miljöförstöringen om man räknar in nickelbrytningen, supertankertransporter av delar och råmaterial (och slutligen de färdiga bilarna) över hela världen plus bensinförbrukningen under bilens livstid etc etc... Var väl någon som räknade ut (teoretiskt) att en prius i storbritannien förorenar mer än en närproducerad Landrover V8 gör under deras respektive livstid:D Då hade hon kunnat stå där med sitt fina lilla tjafs om att hon minsann räddar planeten med sin äckliga lilla hybrid:D
 
Last edited:
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top