Pickup-besatt.

Dratt hem en traktor på släp åt en polare från en stuga ute i skogen idag. :yoparty

Kul, jag drog oxå en traktor i vintras, spännande med blankis+uppförsbacke och 4 spinnade hjul, jäklar vad rädd jag var för att det skulle börja åka bakåt utför istället:crash

Kul, jag drog oxå en traktor i vintras, spännande med blankis+uppförsbacke och 4 spinnade hjul, jäklar vad rädd jag var för att det skulle börja åka bakåt utför istället:crash

Jag drog mest skogsväg och landsväg, har ju ingen fyrhjulsdrift, så bara att lägg i drajven och gasa på. :p

Roliga är ju att bränsleförbrukningen är samma 2litt milen tom som med släp + traktor och flakan full med virke & verktyg. :)

Nu funkar inte pisset. Tvättade den, startade som vanligt men när jag hade kört ca 30 meter så tvärdog den. Startade igen hyfsat lätt, men dog ganska snabbt igen. Så höll det på typ 5 gånger och den gick piss hela tiden, ville knappt varva. Fukt någonstans pga tvätten antagligen. Där är gnista och den får soppa. Nu startar den inte alls och när jag kollade under bilen efter att ha kört på startmotorn ett tag såg jag en stor oljepöl... Så den går piss, vägrar att starta nu och läcker en massa olja. Vad kan ha hänt?

Fan va ballt det är! Bra vrid i cumminsdådjarna. Skulle jallafall välja gammelfården alla dar i veckan.

Last edited:
Såhär nära var jag drömbilen idag ||....

Men hade ingen som kunde haka på o handla.

Yaaay, jag ger officiellt upp.

Haka på? Hittar man drömbilen så flyger man eller åker swebus I tells ya!

Ja de kanske funkar till storstad, men ut till nån liten by nånstans är det svårt.
O när klockan redan är sent på eftermiddagen innan man klarar av att vakna till liv efter en helg med nattjobb o det tar 3 timmar med bil så lär man ju komma fram nångång nästa månad om man tar buss.

Vafan lite får du väl kämpa?:7peta
Åk och köp nu, annars kommer du aldrig bli med pickis.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman