Pickup-besatt.

Bakaxeln ser ut som en tandpetare mellan de där hjulen. Ett jevla gött ljud när han petar till på gasen. :kär

Nån som har nån erfarenhet av toyota tundra? är sugen på en nyare med crewmax hytt, gott om plats för ungar och kärringar. Min navara börjar bli liten men kommer aldrig sätta mig i det amerikanska träsket igen, vill att det ska funka varje dag:fakta

Ja då gör du ju bäst i att köpa en bil till bredden fylld med elektronik... :näsblod

Skulle väl tro det ungefär lika mycket el i en nyare jänk och bevisligen funkar inte det, har haft mängder av jänk och nog fan har det varit elstrul i dem, bara kika under ratten på valfri använd us bil så ser ni att detta inte är ett enstaka fenomen:död

Skulle väl tro det ungefär lika mycket el i en nyare jänk och bevisligen funkar inte det, har haft mängder av jänk och nog fan har det varit elstrul i dem, bara kika under ratten på valfri använd us bil så ser ni att detta inte är ett enstaka fenomen:död

Jasså det ska vara nytt alltså.. Ja då är det väl Hugget som stucket. Jänkarna verkar gilla Tundran jallafall vilket jag ser som positivt då det innebär tillbehör på ebay för bra pengar.

Hörnini, här snackas ju mycket om tjeva, dådj och fård med instick av enstaka Taliotor emellanåt. IH om man har en djefla tur.
GMC då? Är det en buss full med skit eller gör de kvalitativa Bonnajärn även de?

edit: *gjorde?

Hörnini, här snackas ju mycket om tjeva, dådj och fård med instick av enstaka Taliotor emellanåt. IH om man har en djefla tur.
GMC då? Är det en buss full med skit eller gör de kvalitativa Bonnajärn även de?

edit: *gjorde?

Om man förenklar lite GMC=Cheva
Ofta med mer utrustning.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...