Pickup-besatt.

Har en disco td5, inget fel på dom som inte finns på andra, och blir det fel kostar det knappt något att köpa delar på ebay.

Minst lika stöddiga i axlar, länkarmar och ram som alla andra riktiga 4x4, likadan TC som hummer och den funkar kalas.

Men dom är inte byggda för jänkare, helt klart.

När var det som de förvandlades till terrängbilar för innerstadens dåligt plogade gator?
 
När var det som de förvandlades till terrängbilar för innerstadens dåligt plogade gator?

Du tänker på freelandern, tom range rovern funkar offroad.

Men när jag var liten var mb gelendewagen högsta mode bland yuppisar och kriminella, beror lite på vad man menar med innerstadsjeepar.

Påminner mig om att jag vet om en nubbe med en amg G500, det måste vara världens dyraste häck.
 
Det här är pickuptråden. Alubilar med popnitade karosser som behöver anoder för att inte se ut som ett korallrev inom ett par år behandlas med fördel i 4X4-tråden.


:mad:
 
Finns det inga konsultfejjor som tjör pickis?

Jo men det är för att de går att köra. När jag med mina normala 1.84 cm sitter i Defender 90:an så kan jag inte koppla ordentligt för knät skulle behöva vara där instrumentbrädan är, min vänsterarm skulle behöva vara där förardörren är. Radio, fläkt/värme, torkarblad, mm är extremt tufft att leva med med tanke på bilens pris. Förståeligt på en gammelhäck som går i Tanzania men på en modern bil i vilken man inte kan åberopa fördelarna med enkelhet då motorn sitter på en hel del databoxar så förstår jag inte poängen.
 
Nä nu ska jag inte hacka mer på Defendern. Den har väl sin charm.
 
Är du konsult menar du? I'll be darned. Tänkte på typen med attributen halvlång, mörk, åtsittande jacka. Färgglad randig halsduk (obligatoriskt knuten som råbandsknop om egen part) glajjer och portfölj, svart,läder. Osvikligt i en för stor bil utan charm.
Fördomar ja. Det har jag.
 
Last edited:
Back
Top