Pickup-besatt.

Men när ska folk sluta tro att det drar bättre om man spinner bort allt fäste? :Va

Häftigt och bra är två helt olika saker. Dock svåra att rangordna i nödvändighet.:cool:

25_-1563566921.jpg

Lägger in en bild för bättre respons :tummenupp

Klassisk Ford I tells ya! Den där startar lättare än min i kyla pga den mekaniska pumpen. Var det glödningen som inte fungerade? Inte svårt att fIcKsA i så fall. Lite knackit lagad i skärmkanterna men som brukis är den grym och vill man fixa till den så är det bästa bilen i världen att ha när man ska leta delar på ebay!

Bra skit! Fan va grymt med kran!

Last edited:
Klassisk Ford I tells ya! Den där startar lättare än min i kyla pga den mekaniska pumpen. Var det glödningen som inte fungerade? Inte svårt att fIcKsA i så fall. Lite knackit lagad i skärmkanterna men som brukis är den grym och vill man fixa till den så är det bästa bilen i världen att ha när man ska leta delar på ebay!

Den är såld nu tyvärr, får fortsätta drömma :rolleyes: Lär väl inte dyka upp nån i Oslokrokarna till det priset igen på en bra stund...

Tack för svaret btw :)

Last edited:
Jag har blivit erbjuden en Ford i inbyte på lite grejer jag menar sälja på Blocket, men vet inte om detta är något lättsålt/hållbart eller om det är iskallt och förenat med krångel.
Det är en F-150 i Harley Davidson edition med kompressor och all utrustning, typ denna: http://www.blocket.se/helsingborg/Ford_F_150_Harley_Davidson_edition_32865595.htm?ca=21&w=3&last=1
(alltså inte exakt DEN)
Det jag menar sälja är värt typ 150... så om bytet blir jämnt borde det väl vara fördelaktigt?

Jag har blivit erbjuden en Ford i inbyte på lite grejer jag menar sälja på Blocket, men vet inte om detta är något lättsålt/hållbart eller om det är iskallt och förenat med krångel.
Det är en F-150 i Harley Davidson edition med kompressor och all utrustning, typ denna: http://www.blocket.se/helsingborg/Ford_F_150_Harley_Davidson_edition_32865595.htm?ca=21&w=3&last=1
(alltså inte exakt DEN)
Det jag menar sälja är värt typ 150... så om bytet blir jämnt borde det väl vara fördelaktigt?

2WD och bensin är svårsålt tyvärr.

Misstänkte det... även om man dumpar till 150?
Killen skall i nuläget ha 220 och redan det gjorde mig undrande varför han vill byta jämt mot något som står i 150 i annons.

Blir troligen fodervärd åt en kingcab.

Kan man höja den enkelt? Bak verkar bara vara att klossa, men fram?
Eller ska man sänka? den är ju trots allt 2wd :va

Att det är en ful, slö skithög vet jag redan men den är praktisk, driftsäker och gratis.

Såg denna på söder idag: :tummenupp
Raptor SVT, riktigt fin och stor. Nästan perfektion i mina ögon, lite fult flaklock bara.
Silveradon i bakgrunden är inte direkt liten.

5711042170_7ffbb60980_z.jpg

5710480909_61deeb3fd3_z.jpg

Själv så har man inhandlat en biltemawinch och lagt beställning på ett par ramper idag.

Sniklösningen om man inte har råd med kran.

Fick mina ramper idag. Så nu har man 30-kärran där den hör hemma, på flaket!
:rock

Bifogat

• IMG_0868.jpg
    IMG_0868.jpg
    239 KB · Visningar: 145
ligger en apfin, B-reggad dieselram på blocket för 150 lock som ja inte tvekat en sekund på om ja haft cashen... Nån som vill ha 854 t5, trajja s3 å qvarna 570 för en hundring? :huvet

ligger en apfin, B-reggad dieselram på blocket för 150 lock som ja inte tvekat en sekund på om ja haft cashen... Nån som vill ha 854 t5, trajja s3 å qvarna 570 för en hundring? :huvet

Du kan få en hundring (etthundra svenska kronor) för dem av mig, deal?:tummenupp :D

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025