Pickup-besatt.

två frågor på den, hur mycket drar dom blandad och hur svårt är det att renovera en th700a? :tuttar

Min drar 1.4-1.5 ungefär, och gamla 700-lådor vimlar det ju av så det är bara att köpa en bättre begagnad:tummenupp

Någon som vet vad det blir för böter om man kör runt med folk på flaket?
Åker man dit som förare?

C-reggat och fortkörning...

En annan ordningsfråga; Är det någon som vet vilka påföljder det blir om man framför ett C-reggat fordon i hastigheter över 80 (och 90 på motorväg) men inom den aktuella vägens hastighetsbegränsningar?

En annan ordningsfråga; Är det någon som vet vilka påföljder det blir om man framför ett C-reggat fordon i hastigheter över 80 (och 90 på motorväg) men inom den aktuella vägens hastighetsbegränsningar?

Jag kör C-reg.
Har för mej att om du exempelvis kör 110 på motorvägen så får du böter för 20kmh för fort. Dvs typ samma som "vanlig" fortkörning. Dock är det ju inte så mycket som skvallrar om att det är c-reg så med lite flyt så klarar man sig...

Jag kör C-reg.
Har för mej att om du exempelvis kör 110 på motorvägen så får du böter för 20kmh för fort. Dvs typ samma som "vanlig" fortkörning. Dock är det ju inte så mycket som skvallrar om att det är c-reg så med lite flyt så klarar man sig...

Orangegula klibbor...

Har hört att de där fina märkena finns i sånhärt praktiskt magnetutförande så man kan ha de i säkert förvar mellan besiktningarna så de inte förstörs...

Orangegula klibbor...

Mjo, typ dem jag åsyftade då jag skrev "inte så mycket". Mina sitter dessutom på baklämmen, och baklämmen står mot en björk på gården...

Har hört att de där fina märkena finns i sånhärt praktiskt magnetutförande så man kan ha de i säkert förvar mellan besiktningarna så de inte förstörs...

he he funkar ju oxå...

Inte billig men.. Cowboy Limo kan man nog säga va?
http://www.blocket.se/ostergotland/Ford_F_350_32192707.htm?ca=11&w=3
3611041231.jpg

Åkte och körde pickis idag:D
Tyskland tur och retur med tjejens fars Tåjåååta Hilux.

Back