Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Firefly skrev:Backdraft?? Var är du? JAg fixade ju pyssel till dig som du bad om, men du gör ju inget åt saken. Eller sitter du där och klipper och klistrar fortfarande?![]()
Backdraft skrev:Varför inte låta bilden tala för sig själv...![]()

Firefly skrev:Shit. Jag har en grymt tight kropp... Den dagen min kropp ser ut så då kommer jag bli ihop med mig själv...
Jag visste väl att det fanns en logisk förklaring!

Äh, du är bara avis för att jag får fler brudar än dig...Backdraft skrev:Ja, nu har det äntligen gått upp för mig hur du fixar alla brudar, DU E LESBISK!!Jag visste väl att det fanns en logisk förklaring!
Sedan stod det något om stor och farlig, men jag trillade av stolen när jag hade läst halvvägs.![]()
![]()
![]()

Firefly skrev:Äh, du är bara avis för att jag får fler brudar än dig...![]()
![]()

Va nu inte så hård mot dig själv... Du måste bara skaffa en tuff SH.com tröja så ska du se att du får brudar...Backdraft skrev:Ja.Det är inte lätt att få brudar när man ser ut som ett moppefucko.
![]()
![]()

Firefly skrev:Va nu inte så hård mot dig själv... Du måste bara skaffa en tuff SH.com tröja så ska du se att du får brudar...![]()
Det där med "Liten men naggande god" är ju uppenbarligen bara en vacker saga man berättar för barnen på julaftons kväll. Den faller in under samma kategori som "Skönhet kommer inifrån". Lögner, bara lögner...*snyft*Backdraft skrev:Alltså, jag menade att jag ser ut som ett moppefucko under naveln.Det där med "Liten men naggande god" är ju uppenbarligen bara en vacker saga man berättar för barnen på julaftons kväll. Den faller in under samma kategori som "Skönhet kommer inifrån". Lögner, bara lögner...*snyft*

Firefly skrev:Jag var ju tvungen att smälla in ditt ansikte på en brud med då...
![]()

crash test doll skrev:OK... Jag vet att hon inte ser ut att vara mycket för världen, men ni ska veta att hon har en otroligt fin insida! Dessutom sväljer hon.....![]()

|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |
|
|
Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor
Ducati presenterar, i samar... |